فروشگاه و خدمات آنلاین
فروشگاه و خدمات آنلاین
شهروندان با مراجعه به قسمت فروشگاه‌ و خدمات آنلاین در سامانه شهرداری تهران انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت را ر اختیار دارند. و می‌توانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایت‌های معرفی شده، متصل شوند. شهرداری تهران با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری به معرفی این کسب و کارها می‌پردازد.

فروشگاه و خدمات آنلاین

شهروندان با مراجعه به قسمت فروشگاه و خدمات آنلاین در سامانه شهرداری تهران انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت را ر اختیار دارند. و می‌توانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایت‌های معرفی شده، متصل شوند. شهرداری تهران با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری به معرفی این کسب و کارها می‌پردازد.

در پي شيوع بيماري كرونا و لزوم رعايت فاصله‌‏گذاري اجتماعي، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نيز تشويق آنان به دريافت سرويس‌هاي شهري به‌صورت آنلاين، این سازمان در اقدامي حمايتي بیش از ۷۰ فروشگاه‌ اينترنتي و كسب ‌و‌كار آنلاين داخلي را كه مورد نياز روزمره شهروندان است. از طريق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفي کرده است. و به این ترتیب شهروندان می‌توانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام نمایند.

در این قسمت از سامانه، بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاه‌ها و خدمات در حوزه‌های مختلف امکان پذیر است.

فروشگاه و خدمات آنلاین

فروشگاه و خدمات آنلاین

 حوزه ها

ابن حوزه ها شامل :

۱- تغذیه و مواد خوراکی

۲- خدمات منزل

۳- حمل و نقل و خودرو

۴- سرگرمی و ورزش

۵- لوازم الکترونیکی

۶- خدمات کسب و پیشه

۷- آموزشی، فرهنگی و هنری

۸- خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد

۹- آرایشی، بهداشتی و سلامت است.

سامانه تهران من به صورت مدام به‌روزرسانی میشود. و امکانات تازه‌ای در حوزه سرویس‌های برخط به شهروندان به‌ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه می‌کند.

 

اپلیکیشن

با توجه به گستردگی خدمات پرداخت آنلاین شهرداری تهران، در جهت رفع انحصار و احترام به انتخاب شهروندان، امکان استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی مورد اعتماد شهروند جهت استفاده از سرویس‌های شهرداری تهران فراهم گردیده است. در حال حاضر متناسب با اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه، شهروندان می‌توانند از خدمات پرداخت کرایه تاکسی، بدهی طرح ترافیک، بدهی پارک حاشیه ای، عوارض سالیانه خودرو و پرداخت قبوض نوسازی، کسبی و پسماند بهره‌مند شوند.

 

 

 

بیشتر بخوانید: صحت سنجی شماره شناسایی ملک

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44423&preview=true