سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات
سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات
 بانک صادرات با راه اندازی سامانه سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات به سامانه اکسیر نیز شناخته می شود این امکان را برای افراد سرمایه گذار ایجاد کرده است.  تا بتوانند از بیشترین استفاده از زمان را با کمترین هزینه داشته باشند.

سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات

بانک صادرات با راه اندازی سامانه سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات به سامانه اکسیر نیز شناخته می شود این امکان را برای افراد سرمایه گذار ایجاد کرده است.  تا بتوانند از بیشترین استفاده از زمان را با کمترین هزینه داشته باشند. این سامانه امکانات مختلفی از جمله واریز آنی وجه، درخواست پرداخت مانده، حساب مشتری نزد کارگزاری به صورت الکترونیک، اتصال حساب بانکی مشتری به حساب کارگزاری به منظور تسویه خودکار ، مشاهده لیست سفارشات و لیست معاملات روز، مشاهده صورت دارایی و مانده اوراق بر اساس آمار روزانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه را ایجاد می کند.

برای دسترسی به این سایت از طریق لینک saderat.exirbroker.com اقدام نمایید.

سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات

سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات

 استفاده از سامانه معاملات برخط اکسیر

سامانه معاملات برخط اکسیر کارگزاری بانک صادرات ایران با استفاده از پروتکل امن SSL به مشتریان خود ارائه خدمت نموده . لطفا پیش از ورود هر گونه اطلاعات، آدرس موجود در بخش مرورگر وب خود را با آدرس فوق مقایسه نمایید و در صورت مشاهده هر نوع مغایرت احتمالی، از ارائه کار منصرف شده و موضوع را با ما در میان بگذارید. برای حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خود، حتی المقدور از صفحه کلمه مجازی استفاده نمایید. هرگز اطلاعات حساب کاربری (نام کاربری و کلمه عبور) خود را در اتمام دیگران قرار ندهید. پس از اتمام کار با سامانه، حتما بر روی دکمه خروج از سامانه کلمه نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید:  کارگزاری بانک صادرات

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44782&preview=true