کارگزاری بانک سپه
کارگزاری بانک سپه
کارگزاری بانک سپه، از جمله کارگزاری های معتبری است که توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. آن دسته از افرادی که قصد انجام معاملات در بازار سرمایه را دارند، می توانند کارگزاری سپه را انتخاب کنند و معاملات خود را زیر نظر آن انجام دهند. سامانه کارگزاری این بانک، تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مخاطبان را پوشش داده است. تا آنان بدون نیاز به حضور در شعب این کارگزاری در سراسر کشور، بتوانند به صورت آنلاین و غیر حضوری، به خدمات مورد تقاضای خود دسترسی داشته باشند. برخی از امکانات سایت شامل معاملات آنلاین، صندوق ها، گزارشات، مشاوره عرضه و پذیرش و ... است که برای دسترسی به آن ها باید عضو سایت بود.

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک سپه از جمله کارگزاری های معتبری است که توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. آن دسته از افرادی که قصد انجام معاملات در بازار سرمایه را دارند، می توانند کارگزاری  سپه را انتخاب کنند و معاملات خود را زیر نظر آن انجام دهند. سامانه کارگزاری این بانک، تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مخاطبان را پوشش داده است. تا آنان بدون نیاز به حضور در شعب این کارگزاری در سراسر کشور، بتوانند به صورت آنلاین و غیر حضوری، به خدمات مورد تقاضای خود دسترسی داشته باشند. برخی از امکانات سایت شامل معاملات آنلاین، صندوق ها، گزارشات، مشاوره عرضه و پذیرش و … است که برای دسترسی به آن ها باید عضو سایت بود.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک  https://sepahbroker.ir  اقدام نمایید.

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک سپه

راهنمای ورود به سامانه کارگزاری سپه

این کارگزاری از آن دسته از کارگزاری های معتبر و معروف است. که بسیاری از مخاطبان بازار بورس از آن استفاده می کنند. هر یک از کارگزاری ها، برای انجام معاملات بورسی، سامانه ای را راه اندازی کرده اند. که متقاضیان بتوانند از طریق آن، از خدمات و امکانات کارگزاری استفاده نمایند. برای ورود به این سامانه می توان طبق مراحل زیر پیش رفت.

۱- در ابتدا با استفاده از لینک  بالا وارد سایت این کارگزاری شوید.

۲- اکنون به پایین صفحه بروید و در قسمت “خدمات کارگزاری“، روی ثبت نام غیر حضوری کلیک کنید.

۳- حال در صفحه باز شده، نام کاربری، رمز و کد امنیتی را وارد کنید و روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام در سامانه کارگزاری بانک سپه

۱- پس از ورود به سایت به پایین سایت و قسمت “خدمات کارگزاری” بروید و روی گزینه “ثبت نام غیر حضوری” کلیک کنید.

۲- در صفحه باز شده، روی “ثبت نام” کلیک کنید.

۳- اکنون کد ملی خود را وارد کرده و در قسمت رمز عبور، یک رمز برای خود انتخاب و دوباره آن را تکرارکنید.

۴- زمانی که می خواهید شماره همراه خود را وارد کنید، کادری ظاهر می شود که باید شماره را در آن بنویسید و سپس کد امنیتی را هم وارد کنید و روی “ثبت” کلیک کنید. کد تاییدیه به شماره ثبت شده ارسال می شود که باید آن را هم وارد کنید.

۵- در آخر، کد امنیتی را در کادر خود بنویسید و روی “ثبت نام” کلیک کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:  اینترنت بانک مسکن

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44764&preview=true