کارگزاری بانک صادرات
کارگزاری بانک صادرات
بانک صادرات یکی از بانک های مطرح در کشور ایران می باشد که اقدام به تاسیس کارگزاری برای خدمت رسانی به مشتریان بازار سرمایه کرده است. سامانه کارگزاری بانک صادرات سامانه ای است که خدمات مختلفی را به صورت غیر حضوری ارائه می کند. تا مشتریان این کارگزاری بتوانند با سهولت بیشتری از خدمات این کارگزاری استفاده نمایند.

کارگزاری بانک صادرات

بانک صادرات یکی از بانک های مطرح در کشور ایران می باشد که اقدام به تاسیس کارگزاری برای خدمت رسانی به مشتریان بازار سرمایه کرده است. سامانه کارگزاری بانک صادرات، سامانه ای است که خدمات مختلفی را به صورت غیر حضوری ارائه می کند. تا مشتریان این کارگزاری بتوانند با سهولت بیشتری از خدمات این کارگزاری استفاده نمایند.این کارگزاری از سال ۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. و خدمات مختلفی از قبیل بورس اوراق بهادر، بورس کالایی، بورس انرژی، معاملات بر خط، معاملات آتی و پیکاپ ر در اختیار منشتریان خود در بخش کارگزاری بانک صادارت ایران ارائه می دهد.

برای دسترسی به این سایت از طریق لینکsaderatbourse.com اقدام نمایید.

 

راهنمای ورود به سامانه کارگزاری

در صورتی که قصد ورود به این کارگزاری را دارید کافیه بر روی یکی از لینک هایی که در ابتدای مقاله گذاشته شده است کلیک کنید. تا مستقیم وارد این سامانه شوید.

 

نحوه ثبت نام در سامانه کارگزاری بانک صادرات

افرادی که قصد ثبت نام در کارگزاری بانک صادرات را دارند باید حتما قبلا در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند. و سپس با ورود به سامانه مراحل مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند. مرحله ثبت نام اولیه و مرحله احراز هویت می باشد. نحوه ثبت نام در کارگزاری صادرات به شرح زیر می باشد:.

۱- از طریق لینک بالا وارد سایت شوید.

۲-پس از ورود به سامانه کارگزاری صادرات بر روی گزینه «ثبت نام غیر حضوری» را بالای سایت کلیک کنید.

۳- حال بسته به مراحل انجام شده خود، یکی از گزینه های ثبت نام و یا احراز هویت را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر قبلا در سامانه ثبت نام کرده اید، باید مراحل احراز هویت را انجام دهید؛ اما اگر قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید، حتما ابتدا مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

۴- در ادامه باید شماره تلفن همراه خود را بدون صفر به همراه کد امنیتی وارد کنید.

۵- سپس کدی که برای گوشی شما ارسال می شود را به همراه شماره ملی خود وارد نمایید تا وارد مرحله بعد شوید.

۶-در ادامه باید تمام اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد نمایید و مراحل ثبت نام را پشت سر بذارید تا ثبت نام شما در کارگزاری بورس بانک صادرات نهایی شود.

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه رواق بانک رفاه

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44780&preview=true