سامانه صیاد بانک ملی
سامانه صیاد بانک ملی
سامانه صیاد بانک ملی از جمله سامانه هایی است که می تواند برای مشتریان بانک ملی مورد استفاده قرار گیرد. این سامانه فقط برای افرادی که دارای کارت بانکی بانک ملت می باشند، قابل استفاده است. بدیهی است که تنها افرادی که دارای چک های صیادی صادر شده از بانک ملی می باشند. باید به این سامانه وارد شوند و از خدمات مربوط به این سامانه استفاده کنند. در sayad.bmi.ir امکان ثبت چک های صیادی، تایید و یا رد چک های صیادی دریافت شده، انتقال چک های صیادی، استعلام از چک های صیادی و ... وجود دارد.

سامانه صیاد بانک ملی

سامانه صیاد بانک ملی از جمله سامانه هایی است که می تواند برای مشتریان بانک ملی مورد استفاده قرار گیرد. این سامانه فقط برای افرادی که دارای کارت بانکی بانک ملت می باشند، قابل استفاده است. بدیهی است که تنها افرادی که دارای چک های صیادی صادر شده از بانک ملی می باشند. باید به این سامانه وارد شوند و از خدمات مربوط به این سامانه استفاده کنند. در sayad.bmi.ir امکان ثبت چک های صیادی، تایید و یا رد چک های صیادی دریافت شده، انتقال چک های صیادی، استعلام از چک های صیادی و … وجود دارد.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک sayad.bmi.ir  اقدام نمایید.

 

سامانه صیاد بانک ملی

سامانه صیاد بانک ملی

ثبت چک در سامانه sayad.bmi.ir

یکی از خدماتی که در سایت صیادی بانک ملی ارائه می شود، ثبت چک های صیادی می باشد. کاربران می توانند به بخش خدمات الکترونیک سامانه sayad.bmi.ir وارد شوند. و با کلیک کردن بر روی گزینه ثبت مراحل مربوط

در نظر داشته باشید که برای ثبت چک در این سامانه لازم است که شما حتما جزو مشتریان بانک ملی باشید. در غیر این صورت امکان ورود به سامانه sayad.bmi.ir برای شما وجود نخواهد داشت.  از جمله اطلاعاتی که می بایست برای ثبت چک در سامانه صیاد مورد استفاده قرار گیرند. می توان به شناسه صیادی چک، تاریخ سررسید چک، مبلغ چک و … اشاره کرد.

در صورتی که قصد دارید از وضعیت اعتباری چک صیادی خود مطلع شوید، می توانید بدون مراجعه به سامانه استعلام بانک مرکزی کشور به سامانه وارد شوید و مراحل استعلام چک را در سایت sayad.bmi.ir انجام دهید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه صیاد بانک ملت

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44891&preview=true