پیشخوان شمس بانک صادرات
پیشخوان شمس بانک صادرات
سامانه شمس بانک صادرات، سامانه ای است که خدمات مختلفی را به مشتریان بانک صادرات ارائه می کند. این سامانه خدمات پرکاربری از قبیل افنناح حساب، خدمات مربوط به کارت هتای اعتباری، ثبا تلن تسهیلات ارائه شده توسط این بانک و ... دارد. شعبه مجازی بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات پرکاربرد بانکی به صورت غیر حضوری، اقدانم به راه اندازی سامانه پیشخوان مجازی شمس کرده است. که در پیشخوان شمس بانک صادرات خدمات جدید بانکی به مشتریان ارائه می شود. و مشتریان می توانند با ورود به سامانه شمس، بدون مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

پیشخوان شمس بانک صادرات

سامانه شمس بانک صادرات، سامانه ای است که خدمات مختلفی را به مشتریان بانک صادرات ارائه می کند. این سامانه خدمات پرکاربری از قبیل افنناح حساب، خدمات مربوط به کارت هتای اعتباری، ثبا تلن تسهیلات ارائه شده توسط این بانک و … دارد. شعبه مجازی بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات پرکاربرد بانکی به صورت غیر حضوری، اقدانم به راه اندازی سامانه پیشخوان مجازی شمس کرده است. که در پیشخوان شمس بانک صادرات خدمات جدید بانکی به مشتریان ارائه می شود. و مشتریان می توانند با ورود به سامانه شمس، بدون مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک shams.bsi.ir اقدام نمایید.

 

پیشخوان شمس بانک صادرات

پیشخوان شمس بانک صادرات

افتتاح حساب در سامانه شمس بانک صادرات

یکی از امکاناتی که در سامانه شمس بانک صادرات ارائه می شود، افتتاح حساب غیر حضوری است. افرادی که قصد افتتاح حساب به صورت غیر حضوری را دارند، می توانند به سامانه شمس این بانک وارد شوند و سپس از طریق پنل شخصی خود در پیشخوان شمس. با انتخاب گزینه حساب و کارت مراحل ثبت نام خود را برای افتتاح حساب در این سامانه انجام دهند. برای افتتاح حساب در سامانه شمس می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱- ابتدا از طریق لینک بالا و با کد ملی خود به سامانه شمس وارد شوید.

۲- پس از ورود به پنل شخصی خود بر روی گزینه «حساب و کارت» کلیک کنید.

۳- در مرحله بعدی، بر روی گزینه «افتتاح حساب ریالی» کلیک کنید.

۴- در مرحله بعدی، یک فرم به شما نشان داده می شود که می بایست آن را در به صورت دقیق تکمیل نمایید. دقت داشته باشید. که از جمله اطلاعات لازم برای ثبت درخواست افتتاح حساب، وارد کردن شماره سریال کارت ملی می باشد. که این شماره سریال فقط در کارت های ملی هوشمند وجود دارد. پس از تکمیل فرم بر روی گزینه تایید و مرحله بعد کلیک کنید.

۵- البته بخش حساب و کارت سامانه شمس بانک صادرات خدمات متنوعی از قبیل خدمات بانکداری اینترنتی، فعال سازی و غیر فعال سازی پیام کوتاه و درخواست درگاه اینترنتی پرداخت را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه صیاد بانک پاسارگاد

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44882&preview=true