استعلام اینترنت ایرانسل
استعلام اینترنت ایرانسل
استعلام اینترنت ایرانسل نیز یکی از مشکلات رایج برای بعضی از افراد با سیم کارت های اعتباری و یا دائمی ایرانسل است. برای استعلام اینترنت ایرانسل روش های مختلفی وجود دارد. که بازهم افراد می توانند بسته به سلیقه و راحتی خود یکی از روش های موجود را برای مشاهده وضعیت اینترنت ایرانسل انتخاب کنند.

استعلام اینترنت ایرانسل

استعلام اینترنت ایرانسل نیز یکی از مشکلات رایج برای بعضی از افراد با سیم کارت های اعتباری و یا دائمی ایرانسل است. برای استعلام اینترنت ایرانسل روش های مختلفی وجود دارد. که بازهم افراد می توانند بسته به سلیقه و راحتی خود یکی از روش های موجود را برای مشاهده وضعیت اینترنت ایرانسل انتخاب کنند.

برای مراجعه به این سایت به آدرس irancell.ir  مراجعه کنید.

 

 

استعلام اینترنت ایرانسل

استعلام اینترنت ایرانسل

استعلام با برنامه ایرانسل من

اولین روش برای استعلام  این است که افراد برنامه ایرانسل من را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند. با نصب برنامه ایرانسل من می توانید در صفحه اولیه این برنامه، تمامی بسته های اینترنت، مکالمه و یا حتی پیامک را مشاهده کنید. در این قسمت میزان گیگ مصرفی اینترنت ایرانسل و مقدار گیگ باقیمانده به صورت کاملا واضح نشان داده می شود. و افراد می توانند با کمک این برنامه وضعیت مصرف خود را مشاهده و آن را مدیریت کنند. استفاده از برنامه ایرانسل من این مزیت را دارد. که افراد بتوانند بدون هیچ گونه دغدغه و تفاوتی در بین سیم کارت های اعتباری یا دائمی ایرانسل، از وضعیت اینترنت خود مطلع شوند.

اپلیکیشن ایرانسل من

 

 

کد مانده اینترنت ایرانسل

به غیر از روش  استفاده از برنامه ایرانسل من برای مشاهده باقیمانده اینترنت ایرانسل ، روش دیگری نیز برای استعلام اینترنت ایرانسل وجود دارد. که همان استفاده از کد مانده اینترنت ایرانسل است. این روش یک روش سریع است که شما می توانید با کمک آن از وضعیت بسته اینترنتی خود مطلع شوید. اما یک عیب برای استفاده از این روش وجود دارد که آن هم این است. که افراد نمی توانند به سادگی جزئیات مصرف اینترنت خود را مشاهده کنند.
به هر حال، ممکن است بعضی از افراد امکان نصب برنامه ایرانسل من را بر روی گوشی های هوشمند خود نداشته باشند؛ در این گونه مواقع بهترین راه استفاده از کدهای دستوری ایرانسل می باشد.

 کد دستوری برای استعلام مانده اینترنت ایرانسل برای سیم کارت های دائمی و اعتباری :

  ۴#*۱*۵۵۵*

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=49759&preview=true