استعلام وضعیت بسته های ترکیبی ایرانسل
استعلام وضعیت بسته های ترکیبی ایرانسل
یکی از انواع بسته های ایرانسل، بسته های ترکیبی می باشد. در واقع، این بسته ها شامل بسته های مکالمه، بسته پیامک و بسته اینترنت است. برای خرید بسته اینترنت ایرانسل و استعلام بسته های ترکیبی ایرانسل نیز روش های مختلفی وجود دارد. که یکی از ساده ترین و بهترین روش ها دانلود اپلیکیشن ایرانسل من و استفاده از آن برای مشاهده واستعلام وضعیت بسته های ترکیبی ایرانسل است. استفاده از برنامه ایرانسل من این امکان را به شما می دهد که بتوانید جزئیات بیشتری را از میزان مصرف خود در بسته های مکالمه، پیامکی و اینترنت به دست بیاورید.

استعلام وضعیت بسته های ترکیبی ایرانسل

یکی از انواع بستهای ایرانسل، بستهای ترکیبی می باشد. برای خرید اینترنت ایرانسل و استعلام ترکیبی ایرانسل نیز روش های مختلفی وجود دارد. که یکی از ساده ترین و بهترین روش ها دانلود اپلیکیشن ایرانسل من و استفاده از آن برای مشاهده و استعلام وضعیت بستهای ترکیبی ایرانسل است. استفاده از برنامه ایرانسل من این امکان را به شما می دهد که بتوانید جزئیات بیشتری را از میزان مصرف خود در  مکالمه، پیامکی و اینترنت به دست بیاورید.

برای مراجعه به این سایت به آدرس irancell.ir  مراجعه کنید.

 

 

استعلام وضعیت بسته های ترکیبی ایرانسل

استعلام وضعیت بسته های ترکیبی ایرانسل

کد دستوری

اما باز هم امکان مشاهده وضعیت بستهای ترکیبی از طریق کدهای دستوری ایرانسل وجود دارد. بنابراین، افرادی که قصد مشاهده و اطلاع از وضعیت بستهای ترکیبی ایرانسل را دارند. می توانند با کمک کد USSD زیر و شماره گیری کردن آن در گوشی های خود، از آخرین میزان مصرف خود در هر یک از بستهای ترکیبی مطلع شوند.

  ۱۰#*۱۴۱*

استعلام اعتبار ایرانسل و استعلام اینترنت ایرانسل از طریق اینترنت و یا از طریق کدهای USSD انجام می شود.

اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* نیز در هر لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل مقدور است. همچنین مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* برای مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ممکن می‌باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت ۳G و ۴G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق نشانی اینترنتی irancell.ir/internet قابل مشاهده است.

 

 

بیشتر بخوانید: استعلام اینترنت ایرانسل

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=49761&preview=true