كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی
كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی
سایت كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی با هدف در اختیار گذاشتن خدمات الکترونیک به کارگران بازنشسته کشور تاسیس شد. این سامانه دسترسی به سامانه های مختلف بازنشستگان تامین اجتماعی را ساده می کند. و اخبار و اطلاعیه های مهم مربوط به کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را منتشر می کند. کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند با ورود به سایت کانون از امکانات مختلف این سایت بهره مند شود. بنابراین، بسیار مهم است که افراد با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آشنا باشند. 

كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی

سایت كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی با هدف در اختیار گذاشتن خدمات الکترونیک به کارگران بازنشسته کشور تاسیس شد. این سامانه سامانه ای برای ارائه بعضی از خدمات الکترونیک و دسترسی به سامانه های مختلف می باشد. کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند با ورود به سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی از امکانات مختلف این سایت بهره مند شود. بنابراین، بسیار مهم است که افراد با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی آشنا باشند.

برای مراجعه به این سایت به لینک http://kanoone-ali.ir  مراجعه کنید.

 

كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی

كانون بازنشستگان تأمین اجتماعی

ورود به سامانه کانون های استان ها

یکی دیگر از امکانات سایتبگیران دسترسی به سامانه های مختلف کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور می باشد. شما می توانید برای دسترسی به سامانه بر روی گزینه سامانه کانون ها استان و یا کانون ها کلیک کنید و با انتخاب استان مورد نظر خود به کانون خودتان دسترسی داشته باشید. همچنین، اطلاعات مربوط به کانون ها مانند آدرس و شماره تماس در این بخش قابل مشاهده می باشد.

 

مشاهده مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی بازنشستگان

در صورتی که قصد مراجعه به مراکز درمانی را دارید؛ اما نمی دانید که کدام مرکز با بیمه تکمیلی شما قرارداد دارد، می توانید از طریق ورود به سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و کلیک کردن بر روی گزینه مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی از فهرست مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی خود مطلع شوید.

 

دسترسی به سامانه دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگان :

کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند از طریق ورود به سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و کلیک کردن بر روی گزینه سامانه فیش و احکام مستمری از آخرین وضعیت فیش حقوقی و حکم حقوقی خود مطلع شوند. لازم به ذکر است که سامانه دریافت فیش و حکم حقوقی، سامانه سازمان تامین اجتماعی می باشد که از طریق سایت کانون بازنشستگان قابل دسترس است.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: کانون انجمنهای صنفی اصفهان

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=50365&preview=true