شرکت میلاد سلامت
شرکت میلاد سلامت
سازمان تامین اجتماعی به دنبال شناسایی الگوی برتر اداره بیمارستان ها به بررسی هر یک از الگوی مطالعاتی پرداخت. و با توجه به موفقیت های اداره بیمارستان ها به شیوه شرکتی و با بهره گیری از شخصیت های حقوقی مستقل که موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه ها و ارتقاء مناسب کمیت و کیفیت عرضه خدمات درمانی شد.

شرکت میلاد سلامت

سازمان تامین اجتماعی به دنبال شناسایی الگوی برتر اداره بیمارستان ها به بررسی هر یک از الگوی مطالعاتی پرداخت. و با توجه به موفقیت های اداره بیمارستان ها به شیوه شرکتی و با بهره گیری از شخصیت های حقوقی مستقل که موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه ها و ارتقاء مناسب کمیت و کیفیت عرضه خدمات درمانی شد. سازمان تامین اجتماعی با اخذ مجوزهای لازم از هیات مدیره و هیات امناء خود، نسبت به افزایش بیمارستان های هیات مدیره ای اقدام نمود. همزمان با توسعه و گسترش مجموعه بیمارستان های هیات مدیره ای و در راستای اداره علمی، حرفه ای و یکپارچه شرکت و موسسات درمانی مذکور سازمان تامین اجتماعی نسبت به ایجاد شرکت میلاد سلامت تامین اجتماعی (هلدینگ درمان) اقدام نمود.

 

برای مراجعه به این سایت به لینک https://msthh.ir مراجعه کنید.

 

 

شرکت میلاد سلامت

شرکت میلاد سلامت

 

فلسفه وجودی

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یکی از متولیان امر درمان در ایران. با هدف کسب رضایت‌مندی بیشتر بیمه­‌شدگان و استفاده بهینه از منابع و امکانات در جهت راهبری بخش درمان و حفظ و ارتقاء سلامتی بیمه‌شدگان تحت پوشش خود فعالیت­‌های قابل ملاحظه‌­ای انجام داد. در این مسیر بخش عمده­‌ای از منابع سازمان صرف فراهم آوردن خدمات درمانی برای جمعیت تحت پوشش خود می­‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان، ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان است.

 

 

 

چشم اندازها

در افق اين چشم انداز (سال ۱۴۰۴) هلدینگ درمان، كانون شبكه گسترده‌ای از مراكز درمانی و سایر  واحدهای اجرایی حوزه سلامت به­‌صورت اقتصادی و بهره‌­ور مي‌باشد. و  به عنوان برترین شرکت درمانی منطقه با مدیریت بهینه این مراکز و استفاده از نيروهای متخصص و متعهد ، توانايی تعريف تا عملیاتی سازی به روزترین شیوه‌های درمان و خدمات خودرا را با اولويت پاسخگویی به تمامی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سراسر کشور را دارا می‌باشد.

 

 

 

بیشتر بخوانید: شرکت رفاه گستر تأمین اجتماعی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=52947&preview=true