سامانه منابع انسانی آموزش و پرورش
سامانه منابع انسانی آموزش و پرورش
سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، سایتی است که توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شد. تا بتواند به کارکنان این وزارتخانه، خدمات مورد نیاز را عرضه دهد. از طریق سایت اچ آر ام می توان به سامانه های کاربردی دیگر آموزش و پرورش نیز دسترسی داشت. که به عنوان مثال می توان به سامانه پایگاه اطلاعات پرسنلی و سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها اشاره کرد.

سامانه منابع انسانی آموزش و پرورش

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، سایتی است که توسط وزارت آموزش و پرورش ایجاد شد. تا بتواند به کارکنان این وزارتخانه، خدمات مورد نیاز را عرضه دهد. از طریق سایت اچ آر ام می توان به سامانه های کاربردی دیگر آموزش و پرورش نیز دسترسی داشت. که به عنوان مثال می توان به سامانه پایگاه اطلاعات پرسنلی و سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها اشاره کرد. از طریق سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش می توان بسیاری از خدماتی که ممکن است کارمندان این وزارتخانه به آن نیاز پیدا کنند را در اختیارشان قرار دهد. آن ها برای استفاده از امکانات سامانه جامع منابع انسانی، باید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوند

برای دسترسی به این سایت به آدرس از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی   hrm.medu.ir  اقدام نمایند.

 

 

سامانه منابع انسانی آموزش و پرورش

سامانه منابع انسانی آموزش و پرورش

 

نحوه ورود به سامانه

این سامانه مختص خدمت رسانی به کارکنان این وزارتخانه است. و در صورتی که کاربران این سایت قصد استفاده از خدمات آن را داشته باشند، باید وارد سامانه و حساب کاربری خود شوند.

ابتدا ز طریق لینک بالا به طور مستقیم به سایت منابع انسانی آموزش و پرورش بروید.

در صفحه باز شده، نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مشخص شده بنویسید و گزینه ورود را بزنید تا به حساب کاربری خود بروید.

 

راهنمای بازیابی رمز عبور

ابتدا به سایت hrm.medu.ir بروید و روی عبارت “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” کلیک نمایید.

در صفحه باز شده، در کادر لوزی شکل، نام کاربری خود را وارد کنید. روش دریافت رمز عبور از طریق ایمیل است، پس باید ایمیل خود را نیز در جایگاه معین وارد نمایید. در آخر، کد امنیتی را بنویسید و روی ثبت کلیک کنید.

از رمز عبوری که از طریق سامانه برایتان ارسال شده است برای ورود به حساب کاربری خود استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

بخوانید : سامانه فراگیر آموزش سامانه ایده

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=61449&preview=true