پرداخت خلافی خودرو با آیتول
پرداخت خلافی خودرو با آیتول
برای پرداخت خلافی خودرو با آیتول می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و نسخه اندروید را نیز می‌توانید از طریق بازار یا مستقیم دانلود کنید.

پرداخت خلافی خودرو با آیتول

در اپلیکیشن آیتول خدماتی بسیاری از قبیل استعلام و پرداخت عوارض و بدهی، خرید و تمدید انواع بیمه، خدمات غیرحضوری مثل معاینه فنی و تعویض پلاک و خدمات تعمیرگاهی و هر سرویسی که در رابطه با خودرو وجود دارد عرضه می‌شود. در این نرم‌افزار کاربران به راحتی می‌توانند کلیه خدمات خودرو خود را از یک نقطه‌ی واحد انجام دهند. برای پرداخت خلافی خودرو با آیتول می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و نسخه اندروید را نیز می‌توانید از طریق بازار یا مستقیم دانلود کنید.

برای دسترسی به این سایت و اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس https://itoll.ir/   مراجعه نمایید.

 

پرداخت خلافی خودرو با آیتول

پرداخت خلافی خودرو با آیتول

نحوه استعلام و پرداخت خلافی خودرو

در سامانه آیتول ، فقط با وارد کردن شماره پلاک خودرو، تلفن همراه مالک و کد ملی مالک می‌توانید خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید. همچنین برای انجام این کار به ثبت‌ نام در سامانه سخا نیاز ندارید و استعلام خلافی بدون نیاز به کد انجام خواهد شد. بعد از ورود اطلاعات و پرداخت هزینه استعلام نیز می‌توانید ریز خلافی خودروی خود را مشاهده کنید و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ماشین خود را به صورت موردی پرداخت نمایید. هزینه استعلام خلافی ۵,۲۰۰ تومان است. این نکته را نیز اضافه کنیم که آیتول دخل و تصرفی در تعیین این هزینه ندارد.

با ورود به این سامانه از طریق لینک بالا و وارد کردن پلاک خودرو در قسمت مربوطه می‌توانید عوارض و بدهی‌های خودروی خود را به صورت کلی یا موردی استعلام گرفته و پرداخت کنید.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نرم افزار مرخصی تاکسیرانی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://itoll.ir/