سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز
سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز
سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز زیر ساختی یکپارچه برای ارائه کلیه سرویسهای پرسنلی شهرداری تبریز است.

سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز

سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز زیر ساختی یکپارچه برای ارائه کلیه سرویسهای پرسنلی شهرداری تبریز است. این سامانه در یک نظام و چهارچوب قانونمند کلیه  نیازهای کارکنان مجموعه را از طریق یک درگاه منسجم، امن، قابل انعطاف و تعامل پذیر تامین میکند.

برای دسترسی به این خدمت و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://ps.tabriz.ir/Login.aspx?ReturnUrl=%2f  مراجعه نمائید.

 

سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز

سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز

کد پرسنلی را از کجا باید بدانم؟

هر پرسنل در هر مجموعه دارای یک کد منحصر به فرد میباشد، که این کد اکثراً بر روی فیش حقوقی پرسنل درج میگردد. در صورت نبود چنین کدی میتوانید از واحد کارگزینی نسبت به اخذ کد مزبور اقدام نمایید.

پیام کوتاه برای ورود به سیستم برای من ارسال نمیشود؟

اطلاعات مربوط به موبایل کارکنان از طریق کارگزینی سازمانهای مربوطه تکمیل میگردد. در صورت عدم ارسال پیام کوتاه از صحت شماره تماس خود در سیستم از طریق مسئولین کارگزینی اطمینان حاصل کنید.

با اینکه شماره تماس بنده از سوی کارگزینی به درستی وارد شده است ولی باز هم پیامک برایم ارسال نمیشود؟

با توجه به اینکه سامانه ارسال پیامک یک سامانه خدماتی میباشد. لذا لطفاً از فعال بودن ارسال پیامکهای خدماتی بر روی شماره تماس خود اطمینان حاصل نمایید. در غیر اینصو.رت با مراجعه به کارگزینی محل، نسبت به ارسال تیکت از سامانه سیپاس به این سامانه اقدام فرمائید.

اطلاعات حضور و غیاب مشاهده نمیشود؟

از طریق کارگزینی نسبت به صحت اطلاعات مندرج در سامانه و نیز ارتباط به تجهیزات سخت افزاری اطمینان حاصل کنید. در غیر اینصو.رت با مراجعه به کارگزینی محل، نسبت به ارسال تیکت از سامانه سیپاس به این سامانه اقدام فرمائید.

در حین برگزاری آزمون اگر سرور قطع گردد چه اتفاقی میافتد؟

لازم به ذکر است حتی در صورت قطعی سرور آزمون گیر تمامی جوابهای آزمون در قابل فایل آفلاین به شما عرضه میشود. که پس از اتصال مجدد سیستم میتوانید با بارگذاری فایل آفلاین نسبت به نتایج امتحان اطمینان حاصل کنید.

درخواست ثبت شده است ولی در لیست تردد هنوز هم با مشکل مواجه هستم؟

به یاد داشته باشید که هر درخواست در سامانه بایستی چرخه کاری خود را طی نماید و تا زمانیکه چرخه تائید درخواست مزبور به پایان نرسد هیچ تغییراتی در تردد صورت نمیگیرد. لذا برای اطمینان از طی چرخه کاری از کارگزینی نسبت به این موضوع راهنمایی بخواهید.

 

 

 

بیشتر بخوانید :سازمان فاوای شهرداری تبریز

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://ps.tabriz.ir/Login.aspx?ReturnUrl=