سامانه استعلام وکیل استان اصفهان
سامانه استعلام وکیل استان اصفهان
سامانه استعلام وکیل استان اصفهان جهت جلوگیری از کلاه‌برداری و شفاف سازی روند استفاده از وکیل راه اندازی شد.

سامانه استعلام وکیل استان اصفهان

سامانه استعلام وکیل استان اصفهان جهت جلوگیری از کلاه‌برداری و شفاف سازی روند استفاده از وکیل راه اندازی شد. امروزه تعداد وکلا زیاد و انتخاب آن‌ها سخت می باشد و  یک مشاور، وکیل مهاجرتی معتبر یا شرکت مهاجرتی معتبر،  باید مجوزهای کشور مبدأ و مقصد را به صورت همزمان داشته باشد (نه صرفاً یک شرکت ثبت شده با تصویر روزنامه رسمی، اعضای شرکت و یک کد ثبت شرکت). در واقع یک وکیل باید مجوز رسمی با کد پیگیری داشته باشد. مجوز با ثبت شرکت بسیار متفاوت است!

مثلاً شرکت مهاجرتی معتبر در کشور ایران؛ باید مجوز وزارت کار یا وزارت علوم داشته باشد و در کشور کانادا مجوز اداره مهاجرت ICCRC/RCIC، به طور هم‌زمان، بنام شخصی که قرارداد را امضا می‌کند، فعال و معتبر باشد.

برای دسترسی به این خدمت و کسب اطلاعات بیشتر به لینک  /استعلام-وضعیت-وکیل  https://eadl.ir میتوانید مراجعه نمائید.

سامانه استعلام وکیل استان اصفهان

سامانه استعلام وکیل استان اصفهان

انواع وکالت

وکالت انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

وکیل تسخیری:

وکیل تسخیری مشابه وکیل معاضدتی است با این تفاوت که وکیل معاضدتی مخصوص پرونده‌های حقوقی و وکیل تسخیری مربوط به پرونده‌های کیفری است و صرفاً برای افراد کم بضاعتی است. متهمانی به ارتکاب جرائم مهمی شده‌اند که دارای مجازات‌های حبس ابد، اعدام، رجم یا قصاص نفس هستند. در نهایت درخواست  وکیل معاضدتی توسط متقاضی اختیاری است. اما وکیل تسخیری در جرایم خاص و مهم از سوی دادگاه تعیین می‌شود.

وکیل معاضدتی:

کسانی که قدرت تأدیه حق‌الوکاله ندارند می‌توانند از کانون تقاضای معاضدت نمایند. وکیل معاضدتی وکیلی است که به رایگان و بدون دریافت حق‌الوکاله برای شخصی که فاقد امکانات و توانایی مالی برای داشتن وکیل است، وکالت او را به عهده می‌گیرد.

وکیل عادی:

بر اساس اصل ۳۵ قانون اساسی، طرفین دعوا در تمام دادگاه‌ها حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند. زمانیکه شما خودتان یک وکیل را انتخاب می‌کنید و با او وکالت‌نامه تنظیم می‌کنید. این وکیل یک وکیل عادی و اختیاری است.

 

بیشتر بخوانید :اپلیکیشن دستیار صوتی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر :  /استعلام-وضعیت-وکیل  https://eadl.ir