سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی
سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی
سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی به منظور رسیدگی بیشتر به شکایات و درخواست ها و مدیریت بهتر در این دوران الکترونیکی ایجاد شده است.

سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی

سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی به منظور رسیدگی بیشتر به شکایات و درخواست ها و مدیریت بهتر در این دوران الکترونیکی ایجاد شده است. دانشگاه علمی کاربردی، یکی از دانشگاه های داخل کشور ایران می باشد که هر ساله دانشجویان زیادی را به صورت بدون کنکور و صرفا با سوابق تحصیلی، پذیرش می کند. در این سامانه  دانشجویان شاغل به تحصیل، فارغ التحصیلان، داوطلبان جدیدالورود به دانشگاه، اساتید و كاركنان شاغل می توانند عضو باشند.

برای دسترسی به این خدمت و کسب اطلاعات بیشتر به لینک  register.uast.ac.ir  میتوانید مراجعه نمائید.

سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی

سامانه ثبت شکایات علمی کاربردی

نحوه ثبت درخواست

برای استفاده کامل از این سامانه داشتن حساب کاربری ورود یکپارچه ضروری است. در صورتیکه این حساب کاربری را در اختیار ندارید یا کلمه عبور آن را فراموش کرده اید به register.uast.ac.ir مراجعه کنید.

ثبت درخواست در این سامانه به صورت زیر می باشد :

ابتدا کاربران باید به سایت شکایات دانشگاه علمی کاربردی به نشانی ticket.uast.ac.ir مراجعه کرده و گزینه ثبت درخواست جدید را انتخاب کنند.

سپس، با انتخاب گزینه ورود با سامانه ورود یکپارچه، به سامانه ورود یکپارچه دانشگاه جامع علمی کاربردی هدایت می شوند.

پس از ورود به سامانه مدیریت شناسه کاربری به نشانی register.uast.ac.ir، کاربران جدید باید نسبت به دریافت شناسه کاربری خود باید اقدام کنند

برای پیگیری درخواست در سایت شکایات دانشگاه علمی کاربردی  مجدد باید وارد سامانه شوید و درخواست ها یا شکایات قبلی خود را پیگیری نموده و از نحوه رسیدگی به این درخواست ها مطلع شوند.

کاربران باید از منوی سمت چپ گزینه پیگیری وضعیت درخواست ها را انتخاب کنند.

همه کاربران اعم از دانشجویان، اساتید، کارمندان و… می توانند نسبت به ثبت یک درخواست یا شکایت جدیدمی توانند اقدام کنند  و همچنین می توانند نسبت به پیگیری درخواست های قبلی خود اقدام نمایند.

 

 

بیشتر بخوانید :دانلود اپلیکیشن هواشناسی ایران

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : register.uast.ac.ir