پرداخت عوارض اتوبان با آپ
پرداخت عوارض اتوبان با آپ

پرداخت عوارض اتوبان با آپ از طریق اپلیکیشن آپ میتوانیم عوارض آزادراهی را استعلام و پرداخت کنیم. یکی از اهداف اصلی سرویس خودرویی آپ، پرداخت آسان عوارض آزادراه‌های مجهز به زیرساخت اخذ عوارض الکترونیکی، برای کلیه شهروندان است. در راستای تحقق بخشیدن به این هدف، اپلیکیشن آپ به عنوان یکی از بزرگترین تجمیع کنندگانی محسوب […]

پرداخت عوارض اتوبان با آپ

از طریق اپلیکیشن آپ میتوانیم عوارض آزادراهی را استعلام و پرداخت کنیم.

یکی از اهداف اصلی سرویس خودرویی آپ، پرداخت آسان عوارض آزادراه‌های مجهز به زیرساخت اخذ عوارض الکترونیکی، برای کلیه شهروندان است.

در راستای تحقق بخشیدن به این هدف، اپلیکیشن آپ به عنوان یکی از بزرگترین تجمیع کنندگانی محسوب می‌شود که کامل‌ترین لیست آزادراه های الکترونیکی دولتی سطح کشور را دارا می باشد و امکان پرداخت آنلاین عوارض را برای کاربران فراهم کرده است.

پرداخت عوارض آزادراه‌ها به صورت الکترونیک مزایای زیادی دارد. نخستین و مهم‌ترین مزیت آن، کم شدن بار ترافیک ورودی آزادراه‌ها است.

با پرداخت عوارض به صورت الکترونیک دیگر نیازی نیست که پشت صف‌های طولانی پرداخت عوارض معطل بمانید و وقت‌تان تلف شود.

اپلیکیشن آپ، امکان استعلام و پرداخت بدون توقف عوارض اتوبان را فراهم ساخته است و می‌توانید تمام هزینه‌های مربوط به بزرگراه‌ها و آزادراه‌های تحت پوشش را به صورت الکترونیکی و بدون توقف پرداخت کنید. تنها کافی است یکبار شماره پلاک و مشخصات خودروی خود را ثبت کنید و از مزایای پرداخت آنلاین عوارض بزرگراه‌ها بهره‌مند شوید.

 اگر گزینه پرداخت خودکار را فعال و کیف پول آپ خود، را شارژ کنید، به محض اینکه، مبلغ عوارضی استعلام و مشخص شود، آن مبلغ به صورت خودکار از کیف پول شما  کسر و جزییات مربوطه برای شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پرداخت امن و مطمئن و ذخیره سوابق پرداختی از دیگر مزیت‌های اپلیکیشن آپ در ارائه خدمات پرداخت عوارض اتوبان است.

سرویس کاربردی دیگر، سرویس طرح ترافیک است. همانطور که می‌دانیم روش رایج دیگر، برای کنترل و مدیریت ترافیک شهری، اعمال طرح ترافیک در مناطق مختلف شهری است.

از طریق اپلیکیشن آپ، این فرصت برای کاربران تهرانی فراهم شده است، که به راحتی هزینه تردد در محدوده طرح ترافیک خود را پرداخت کنند.به زودی برای سایر کلان شهرها مثل تبریز، اصفهان و شیراز نیز فعال می شود.

یکی دیگر از خدمات که در اختیار کاربران قرار گرفته، سرویس عوارض سالیانه خودرو هست، که کاربران مالک خودوری پلاک تهران می‌توانند عوارض سالیانه خودروی خود را از طریق این سرویس بدون نیاز به حضور به مراکز خدمات شهرداری در زمان مقرر قبل از اینکه جریمه شوند، پرداخت کنند.

 مالکان خودروی پلاک سایر شهرها هم می‌توانند با در دست داشتن شناسه قبض، پرداخت عوارض سالیانه خودروی خود را تسویه نمایند.

به منظور تکمیل خدمات پرداخت خودرویی و ارائه لیستی جامع از سرویس‌ها این امکان در اپلیکیشن آپ تعبیه شده است که شهروندان شهرهای مشهد، اصفهان، کاشان، شیراز و نوشهر بتوانند هزینه‌های پارک حاشیه ای خود را تسویه کنند.

تلگرام خدمات مردمی  :

 https://t.me/khadamatmardomii