نحوه تایید چک در سامانه صیاد
نحوه تایید چک در سامانه صیاد

نحوه تایید چک در سامانه صیاد نحوه تایید چک در سامانه صیاد، برنامه آپ بسیار ساده و دارای مراحل کمتری بوده و به صورت زیر می باشد: ۱– پس از دانلود اپلیکیشن آپ و نصب بر روی تلفن همراه خود، می توانیداین برنامه را اجرا کرده و گزینه چک صیادی را انتخاب نمایید. ۲- در […]

نحوه تایید چک در سامانه صیاد

نحوه تایید چک در سامانه صیاد، برنامه آپ بسیار ساده و دارای مراحل کمتری بوده و به صورت زیر می باشد:

۱– پس از دانلود اپلیکیشن آپ و نصب بر روی تلفن همراه خود، می توانیداین برنامه را اجرا کرده و گزینه چک صیادی را انتخاب نمایید.

۲- در این مرحله ، توضیحات مربوط به سامانه صیاد را ملاحظه می کنید. پس از مطالعه توضیحات، دکمه ( بعدی ) را بزنید.

۳- همینطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، وارد سامانه صیاد برنامه آپ شده اید. گزینه تایید دریافت و مندرجات برگ چک صیادی را انتخاب نمایید.

۴- شناسه ۱۶ رقمی چک را در کادر مشخص شده وارد کنید و یا اسکن کد تصویری چک را انجام داده تا اطلاعات چک وارد سامانه صیاد آپ شود. سپس دکمه استعلام را بزنید.

۵- در این مرحله باید احراز هویت شما به عنوان دریافت کننده چک صیادی در سامانه انجام گیرد. به همین منظور، اطلاعات کارت بانکی که به نام شما بوده و با کد ملی شما به ثبت رسیده است را در کادرهای تعیین شده وارد نمایید.

۶- همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، سامانه صیاد برنامه آپ ، اطلاعات مربوط به چک را نمایش می دهد. درصورتی که این اطلاعات مورد تایید شما است، دکمه تایید دریافت چک را بزنید.

۷- نمایش پیغام زیر نشان می دهد که تایید دریافت و انتقال چک در سامانه صیاد با موفقیت به پایان رسیده و چک صیادی مورد نظر به شما انتقال داده شده است.