ساخت و واگذاری واحدهای مسکن شهری
ساخت و واگذاری واحدهای مسکن شهری

ساخت و واگذاری واحدهای مسکن شهری باتوجه به حجم زیاد اطلاعات و تنوع آنها و همچنین گستردگی و پراکندگی پروژه های مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور، نیاز به پردازش داده ها جهت تصمیم گیری بهینه مدیریتی احساس می گردید.   سیستم جامع به جهت پردازش وکنترل کمی، کیفی و مالی پروژه […]

ساخت و واگذاری واحدهای مسکن شهری

باتوجه به حجم زیاد اطلاعات و تنوع آنها و همچنین گستردگی و پراکندگی پروژه های مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور، نیاز به پردازش داده ها جهت تصمیم گیری بهینه مدیریتی احساس می گردید.

  سیستم جامع به جهت پردازش وکنترل کمی، کیفی و مالی پروژه ها با هم اندیشی مشاوران و دفاتر حوزه اقدام گردید به طراحی و بارگذاری سامانه جامع مدیریتی حوزه مسکن شهری شده است.

در فرآیند ساخت وساز واحدهای مسکونی در حوزه مسکن شهری واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان به عنوان محصول نهایی حوزه مسکن شهری میباشد. تهیه و به سرانجام رسیدن آن با مشارکت و هماهنگی تمامی همکاران حوزه مسکن شهری انجام میشود.

از زمان اتمام عملیات ساختمانی در پروژه های مسکن شهری و عرضه واحدهای احداث شده به متقاضیان ثبت نام شده بر حسب پروژه های غیر حمایتی و پروژه های حمایتی، گزینش انجام شده و پس از ثبت قرارداد، واحد های تخصیص داده شده ، تحویل و در نهایت انتقال سند رسمی بنام متقاضیان مذکور انجام می گیرد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت حمایت از محرومان اقداماتی را به عمل رسانده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمت از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

ساخت و واگذاری واحدهای مسکن شهری