واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم
واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم

واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم سازمان ملی زمین و مسکن جهت اجرای تکلیف قانونی واگذاری از طریق فراخوان، واحدهای ساخته شده را در سیستم جامع اراضی و مستغلات تعیین نموده تا توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت کارشناسی آن مشخص شود. این گزارش واگذاری شده شامل قیمت و مشخصات کامل واحدهای تهیه شده می […]

واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم

سازمان ملی زمین و مسکن جهت اجرای تکلیف قانونی واگذاری از طریق فراخوان، واحدهای ساخته شده را در سیستم جامع اراضی و مستغلات تعیین نموده تا توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت کارشناسی آن مشخص شود.

این گزارش واگذاری شده شامل قیمت و مشخصات کامل واحدهای تهیه شده می باشد. پس از بررسی و تطبیق با قوانین واگذاری توسط کارگروه تخصصی، به تأیید هیأت نمایندگی استان می رسد. اسناد مزایده در اداره امور واگذاری تهیه شده تا پس از بررسی و تأیید امور مالی، مزایده از طریق آگهی در جراید کثیرالانتشار برگزار گردد. وظیفه دریافت پاکات را بر عهده دبیرخانه است پس از دریافت جلسه بازگشایی پاکات توسط کمیسیون مزایده انجام می شود.

در صورتی که مزایده برنده داشته باشد، مبلغ و شرایط پرداخت به برندگان مزایده اعلام خواهد شد. چنانچه فراخوان برنده نداشته باشد، هیأت نمایندگی در رابطه با برگزاری مجدد مزایده تصمیم‌گیری می نماید. اگر در موعد مقرر وجه ابلاغی پرداخت نشود، ضمانتنامه متقاضی ضبط می‌گردد. در صورتی که مزایده برنده دوم داشته باشد شرایط و وجه قابل پرداخت به او اعلام می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

واگذاری واحدهای ساخته شده به عموم مردم