ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک
ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک

ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در بستر فضای مجازی با استقرار سامانه مدیریت الکترونیک حمل کالا(gateway.post.ir)امکانی را فراهم نموده تا فروشگاه‎هاي اينترنتي نسبت به معرفي و عرضه محصولات و کالاهاي خود در وب سايت شرکت پست (پنل احتصاصی فروشگاه) اقدامات لازم را بعمل آورند. در این سرویس خدمات در […]

ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در بستر فضای مجازی با استقرار سامانه مدیریت الکترونیک حمل کالا(gateway.post.ir)امکانی را فراهم نموده تا فروشگاه‎هاي اينترنتي نسبت به معرفي و عرضه محصولات و کالاهاي خود در وب سايت شرکت پست (پنل احتصاصی فروشگاه) اقدامات لازم را بعمل آورند.

در این سرویس خدمات در مدل های B2B، B2C، C2C ارایه می گردد. پس از تأیید سفارشات توسط فروشگاه، واحد قبول پست با مراجعه به نشاني فروشگاه اقدام به جمع‌آوري، ثبت و مميزي به نقاط توزيع رهسپار مي‎نماید. همچنین در ادامه واحدهاي توزیع پست به نشاني پستي خريداران مراجعه نمایند و ضمن تحويل مرسوله به خريدار نسبت به دريافت مبلغ کالا و خدمات و هزينه‎هاي پستي اقدام خواهند نمود.

روش های پرداخت به دو صورت پرداخت در محل”COD”(بصورت نقدی،دستگاه m-pos) یا آنلاین می باشد. این سامانه به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارهای مدیریتی و نظارتی، به عنوان یک درگاه ملی تجارت الکترونیک ، تاثیر بسزایی در رونق بازار داشته و با ارتقاء سلامت محتوایی وب سایت های فروشگاهی فعال در حوزه تجارت الکترونیک مشتریان را با اطمینان خاطر مضاعف به سوی این بازار ترغیب می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه نمایید.

ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک

  • منبع خبر : ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک