آموزش سواد به بی سوادان
آموزش سواد به بی سوادان

آموزش سواد به بی سوادان نهضت سواد آموزی جهت گسترش فرهنگ سواد آموزی در کل کشور، برای برگزاری کلاس های نهضت سواد آموزی به بی سوادان و کم سوادان اقدام نمود. افرادی که قصد ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی را دارند، می توانند به سایت نهضت سواد آموزی مراجعه نمایند و از […]

آموزش سواد به بی سوادان

نهضت سواد آموزی جهت گسترش فرهنگ سواد آموزی در کل کشور، برای برگزاری کلاس های نهضت سواد آموزی به بی سوادان و کم سوادان اقدام نمود. افرادی که قصد ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی را دارند، می توانند به سایت نهضت سواد آموزی مراجعه نمایند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت نام در کلاس های نهضت سواد آموزی کنند.

ثبت نام کلاس های نهضت سواد آموزی به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام پذیر خواهند بود. طول مدت هر دوره نیز بستگی به سطحی داشته که فراگیر در آن در حال آموزش است.

دوره های نهضت سواد آموزی همانند دوره های جهاد دانشگاهی در ساعات و روزهای مختلفی ارائه شده و بسته به شرایط سواد آموزان به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود تا همگی سواد آموزان بتوانند بر حسب شرایط تحصیلی خود یکی از دوره های کلاس های نهضت سواد آموزی را انتخاب نمایند و در این دوره ها ثبت نام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

آموزش سواد به بی سوادان