سایت آنلاین آکادمی
سایت آنلاین آکادمی

سایت آنلاین آکادمی «سایت آنلاین آکادمی» فعالیت هولدینگ تخته سیاه در فضای مجازی و در قالب برقراری آزمون‌ ها و‌ کلاس های آنلاین تحت عنوان آموزشگاه کنکور آکادمی آنلاین تخته سیاه و‌ به کمک برترین اساتید کنکور کشور به داوطلبان کنکوری ارائه شده و تداوم دارد. آموزش آنلاین برای دوره های ابتدایی و‌ متوسطه توسط […]

سایت آنلاین آکادمی

«سایت آنلاین آکادمی» فعالیت هولدینگ تخته سیاه در فضای مجازی و در قالب برقراری آزمون‌ ها و‌ کلاس های آنلاین تحت عنوان آموزشگاه کنکور آکادمی آنلاین تخته سیاه و‌ به کمک برترین اساتید کنکور کشور به داوطلبان کنکوری ارائه شده و تداوم دارد.

آموزش آنلاین برای دوره های ابتدایی و‌ متوسطه توسط اساتید مجرب مربوط به هر درس،در این مجموعه در اختیار دانش پژوهان قرار خواهد گرفت. بدون نیاز به وقت تلف کردن در ترافیک و هزینه های بالا برترین اساتید کنکور کنار شما هستند .

امکانات نامحدود یک کلاس با قابلیت دیدن آفلاین نامحدود کلاس ها . این آکادمی به صورت کامل به تمام دانش آموزان این مرز و بوم خدمت می کند بخصوص مناطق محروم که امکان برگزای همایش در آنجا سخت است .

با راه اندازی این سایت  برای همه دانش آموزان ایران کلاس های مفید و آموزشی برقرار میشود. همچنین نظم حرف اول آنلاین آکادمی را میزند و کلاس ها طبق برنامه و با کیفیت عالی برای دانش آموزان برگزار میشود . کلاس ها مانند کلاس حضوری برگزار میشود.در صورت حاضر نبود در سر کلاس غیبت دانش آموزان به والدین آنها گزارش میشود. همچنین دانش آموزان میتوانند کلاس های آنلاین کنکور رو چندین بار به صورت آفلاین تماشا کنند.

سایت آنلاین آکادمی

سایت آنلاین آکادمی

 

برای ورود و ثبت نام در این آکادمی میتوانید از طریق لینک  https://my.onlineacademy.ir/signinثبت نام کنید و یا وارد پنل کاربری خود شوید.

 

بیشتر بدانید:سامانه آموزش زبان هفت اقلیم

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://onlineacademy.ir/