شرکت ملی گاز ایران
شرکت ملی گاز ایران
دریافت خدمات از شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی گاز ایران

به منظور گسترش و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دردولت الکترونیک و در راستای بهره‌گیری عموم مردم از خدمات دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی از این طریق، شرکت ملی گاز ایران با فعالیت‌های سودمند و هماهنگی و همکاری ارگان‌های مختلف، اقدام به ایجاد تسهیلاتی در جهت پرداخت بهای صورتحساب مصرفی گاز طبیعی به روش‌های الکترونیکی نظیر اینترنت، تلفن همراه، تلفنبانک، خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی نموده است. مشترکان گرامی می‌توانند با مطالعه اطلاعیه مربوطه راهنمایی‌های لازم را برای این منظور کسب نمایند.

در این متن، قصد داریم روش‌های مختلف استعلام و پرداخت قبض گاز که شامل موارد حضوری و غیرحضوری می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همراه کارت، برای پرداخت غیرحضوری قبض گاز یا استعلام هزینه‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم.

مراجعه به وبسایت شرکت ملی گاز

برای پرداخت و استعلام قبض گاز می‌توانید به وبسایت شرکت ملی گاز به آدرس billing.nigc.ir مراجعه کنید. سپس، شماره اشتراک و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمائید.

در این سایت می‌توانید آخرین قبض و سوابق قبض گاز را مشاهده کرده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنید.

در مرحله بعد، اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ۱۶ رقمی، رمز پویا، CVV2 و تاریخ انقضا می‌شود را وارد کرده تا قبض شما پرداخت شود. در آخر

رسید دیجیتالی پرداخت به ایمیل شما ارسال می‌شود.

پرداخت قبض گاز با تلفن

شماره تلفن گویای ۲۰۰۰ برای پرداخت قبض گاز با استفاده از تلفن راه اندازی شده است. در این شیوه هم به شماره ۱۶ رقمی

کارت بانکی و رمز دوم نیاز خواهید داشت. بهتر است بدانید که از این طریق می‌توانید پیگیری پرداخت قبض گاز را نیز انجام دهید.

هموطن گرامی شما می توانید از طریق ادرس ذیل از خدمات شرکت ملی گاز استفاده نمائید.

آدرس سایت شرکت ملی گاز ایران

نصب اپلیکیشن همراه بانک ملت

پورتال خدمات مردمی بر گرفته از سایت تجارت الکترونیک آواسینا

  • نویسنده : خانم مهندس موحدنیا
  • منبع خبر : شرکت ملی گاز ایران