پرداخت ایتنرنتی قبض گاز استان تهران
پرداخت ایتنرنتی قبض گاز استان تهران
مشترکین گاز تهران بایستی شماره اشتراک گاز خود را به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ ارسال کنند. سپس پیامک قبض گاز شامل مبلغ قبض، شماره اشتراک . کد شناسایی را دریافت می‌کنند.

پرداخت ایتنرنتی قبض گاز استان تهران

با حذف قبض کاغذی گاز، پرداخت اینترنتی قبض گاز بیشتر شد. روش های مختلفی برای مشاهده قبض گاز و پرداخت غیرحضوری آن وجود دارد.

در ادامه با روش های پرداخت قبض گاز بیشتر آشنا خواهید شد.

پرداخت با شماره اشتراک گاز 

روش دوم جهت مشاهده و استعلام قبض گاز، وارد کردن شماره اشتراک قبض گاز می‌باشد. معمولا شماره اشتراک قبض گاز ۱۲ رقمی است اما در برخی استان ها ممکن است کمتر از ۱۲ رقم باشد که در این صورت مشترک باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است، از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود اضافه کند.

روش های پرداخت قبض گاز 

پرداخت گاز  با تلفن

روش دیگری که امکان پرداخت قبض گاز را برای شما فراهم می‌کند، شماره گیری ۲۰۰۰ می‌باشد. با ورود شناسه قبض و شناسه پرداخت، می‌توانید از قبض گاز خود استعلام بگیرید و در صورت داشتن رمز دوم، قبض گاز خود را پرداخت نمایید. هم چنین می‌توانید از این طریق نسبت به پیگیری قبض گاز اقدام کنید.

مشترکین گاز تهران

مشترکین گاز تهران بایستی شماره اشتراک گاز خود را به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ ارسال کنند. سپس پیامک قبض گاز شامل مبلغ قبض، شماره اشتراک ، کد شناسایی را دریافت می‌‎کنند.

شهروندان تهرانی می توانند با اعلام شماره اشتراک قبض گاز، به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ قبض الکترونیکی دریافت کنند؛ به طوری که پس از ارسال این شماره مبلغ گاز بها، شماره اشتراک، کد شناسایی را دریافت خواهند کرد و می توانند از این طریق  صورتحساب قبض گاز خود را  مشاهده و پرداخت نمایند.

لینک مستقیم پرداخت اینترنتی:http://ebill.tehrangasco.ir/

لینک همراه اول

نصب اپلیکیشن همراه بانک ملت

پورتال خدمات مردمی بر گرفته از سایت تجارت الکترونیک آواسینا

  • نویسنده : خانم مهندس موحدنیا
  • منبع خبر : پورتال خدمات مردمی