سامانه اضافه کردن اشتراک قبض گاز
 سامانه اضافه کردن اشتراک قبض گاز
 سامانه اضافه کردن اشتراک قبض گاز از خدمات الکترونیکی اداره گاز می باشد هزینه متوسط صدور هر قبض گاز در تهران، ۱۲۰ تومان است و با احتساب تعداد ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار قبوض برق در هر دوره، هزینه متوسط ۵۲۸ میلیون تومان برای صدور قبض  در هر دوره در نظر گرفته می‌شود. *این آمار مربوط به شهر تهران است و حذف قبوض کاغذی برای کشور یک صرفه جویی ۱۱ میلیاردی به دنبال دارد. برای مراجعه به این سامانه به وب سایت http://ghabz.tehrangasco.ir/ مراجعه نمایید

 سامانه اضافه کردن اشتراک قبض گاز

سامانه اضافه کردن اشتراک قبض گاز از خدمات الکترونیکی اداره گاز می باشد

هزینه متوسط صدور هر قبض گاز در تهران، ۱۲۰ تومان است و با احتساب تعداد ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار قبوض برق در هر دوره، هزینه متوسط ۵۲۸ میلیون تومان برای صدور قبض  در هر دوره در نظر گرفته می‌شود.

*این آمار مربوط به شهر تهران است و حذف قبوض کاغذی برای کشور یک صرفه جویی ۱۱ میلیاردی به دنبال دارد.

برای مراجعه به این سامانه به وب سایت http://ghabz.tehrangasco.ir/ مراجعه نمایید

راهنمای خدمات سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۷۰۱

درج شماره كنتور:
Dشماره كنتور*شماره اشتراك
مثال:
D123456789012*56578

دريافت قبض:
Gشماره اشتراك
مثال:
G123456789012

عدم دريافت قبض پيامكي:
Fشماره اشتراك
مثال:
F123456789012

درخواست عدم دريافت قبض كاغذي:
Nشماره اشتراك
مثال:
N123456789012

ارسال انتقاد/پيشنهاد/شكايت:
Cمتن پيام
مثال:
Cمتن

درخواست فراموشي كد رهگيري درخواست ها:
R

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در خصوص اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا مشترکین نمی توانند از منزل خارج شوند و از خدمات گاز استفاده کنند، تصریح کرد: مشترکین گاز می توانند با ارسال H به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۷۰۱ عملیاتی نظیر، اعلام رقم کنتور، دریافت آخرین قبض، عدم دریافت قبض پیامکی، دریافت شماره اشتراک بر اساس سریال کنتور، ارسال انتقادات، پیشنهادات و شکایات، درخواست فراموشی کد رهگیری درخواست ها و دریافت لینک اپلیکیشن اندروید را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان اشاره کرد: مشترکین گاز می‌توانند جهت دریافت قبوض گازبهای خود با تلفن گویای ۱۷۹۴ تماس بر قرار کرده و یا با ورود به سایت شرکت گاز استان تهران به آدرس www.tehrangasco.ir  نسبت به اعلام و ثبت رقم کنتور گاز خود اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید :پرداخت ایتنرنتی قبض گاز استان تهران

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

  • نویسنده : ناصرنیا
  • منبع خبر : پورتال خدمات مردمی