دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات
دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات
اگر از اینترنت شرکت مخابرات استفاده می‌کنید خوب است بدانید که شما می توانید با دانلود و نصب برنامه مخابرات اندروید روی گوشی خود به آسانی سرویس اینترنتتان را مدیریت کنید.  هدف از راه اندازی این سامانه این است که این امکان می دهد تا تعداد روز ها و حجم باقیمانده از اینترنت خود را بررسی کنید و در صورت تمایل ترافیک اضافی خریداری کنید.

دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات

دانلود و نصب اپلیکیشن مخابرات از سرویس‌های مخابرات است.

اگر از اینترنت شرکت مخابرات استفاده می‌کنید خوب است بدانید که شما می توانید با دانلود و نصب برنامه مخابرات اندروید روی گوشی خود به آسانی سرویس اینترنتتان را مدیریت کنید.

هدف از راه اندازی این سامانه این است که این امکان می دهد تا تعداد روز ها و حجم باقیمانده از اینترنت خود را بررسی کنید و در صورت تمایل ترافیک اضافی خریداری کنید.

ابتدا از گوگول پلی و آدرس اینترنتی  https://play.google.com/  برنامه را نصب نمایید.

پس از نصب اپ مخابرات آن را اجرا کنید

پس از آن حال باید نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

پس از ورود به سامانه می توانید سرویسی که برایتان فعال است را مشاهده کنید.

سپس اگر قصد دارید سرویس جدیدی خریداری کنید باید از قسمت پایین صفحه سمت چپ گزینه “خرید” را انتخاب کرده و پس از آن روی “سرویس” اشاره کنید.

با این کار تمامی سرویس های موجود برایتان نمایش داده می شوند. شما می توانید سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و “دریافت پیش فاکتور” را بزنید تا هزینه آن برایتان نمایش داده شود. بازدن دکمه “پرداخت آنلاین” هم می توانید به صورت اینترنتی مبلغ را پرداخت کرده و سرویس را فعالسازی کنید.

بیشتر بخوانید:مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : ناصرنیا
  • منبع خبر : پورتال خدمات مردمی