شارژ ایرانسل از طریق وب سایت
شارژ ایرانسل از طریق وب سایت
ایرانسل برای رفاه حال مشترکین و راحتی در خرید شارژ ایرانسل، اقدام به همکاری با بانک سرمایه در جهت فروش شارژ مستقیم ایرانسل و بدون نیاز به وارد کردن پین کد و شماره رمز شارژ کرده است. همچنین مشترکین دائمی این اپراتور نیز می توانند برای پرداخت قبض خود از همین سامانه بانک سرمایه استفاده کنند. از دیگر خدماتی که توسط این سرویس ارائه می شود می توان به خرید شارژ مستقیم، پرداخت قبض و صورت حساب سیم کارت دائمی، خرید شارژ به صورت معمولی و شگفت انگیز و همچنین پرداخت قبض وایمکس های دائمی اشاره کرد.

شارژ ایرانسل از طریق وب سایت

شارژ ایرانسل از طریق وب سایت از امکانات ایرانسل برای رفاه حال مردم می باشد.

برای خرید شارژ ایرانسل ابتدا وارد به سایت ایرانسل  شوید.

سپس گزینه شارژ آنلاین را انتخاب کنید.

پس از انتخاب وارد صحه جدید می شوید.

نوع سیم کارت دایمی یا اعتباری خود را مشخص کنید.

سپس شماره همراه و مبلغ شارژ را انتخاب نمایید.

در نهایت بانک مورد نظر را کلیک کنید و گزینه پرداخت را بزنید.

روش دیگر برای خرید شارژ ایرانسل  شماره گیری کد دستوری #۵۵۵* می باشد.

خرید شارژ ایرانسل به روش خودکار

یکی دیگر از روش های خرید شارژ ایرانسل ، این است که به صورت آنلاین و خودکار تعیین کنید که از طریق حساب بانکی تان، مبلغ شارژی که تعیین می کنید، به طور اتوماتیک شارژ شود، با فعال کردن این مورد، هنگامی که شارژ شما ۲۰۰۰ ریال شود، به طور اتوماتیک و خودکار سیم کارت شما شارژ می شود.  بانکداری های اینترنتی ملت، سامان و ملی آماده خدمات دهی در این خصوص هستند.

همچنین می توان برای  تهیه شارژ از طریق پیامک به روش زیر عمل نمایند.

شما می بایست با توجه به مبلغ شارژی که می خواهید تهیه نمایید شماره آن را به شماره ۷۲۷۲ اس ام اس نمایید. شماره هر شارژ بر اساس مبلغ بدین صورت می باشد: برای شارژ هزار تومانی عدد یک، برای شارژ ۲۰۰۰ تومانی عدد ۲، برای خرید شارژ ایرانسل ۵۰۰۰ تومانی عدد ۵، برای تهیه شارژ ۱۰۰۰۰ تومانی ایرانسل عدد ۱۰ و برای تهیه شارژ ۲۰۰۰۰ تومانی این اپراتور عدد ۲۰ را به شماره ۷۲۷۲ اس ام اس نمایید.

 

بیشتر بخوانید:اپلیکیشن ایرانسل من

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : ناصرنیا
  • منبع خبر : پورتال خدمات مردمی