ارز دیجیتال HAVEN
ارز دیجیتال HAVEN
امروز با یکی دیگر از 100 رمزارز برتر با شما هستیم . ودر این مقاله به بررسی ارز دیجیتال HAVEN میپردازیم.باما همراه باشید.

ارز دیجیتال HAVEN

امروز با یکی دیگر از ۱۰۰ رمزارز برتر با شما هستیم . ودر این مقاله به بررسی ارز دیجیتال HAVEN میپردازیم.باما همراه باشید.

برای درک بهتر و دیدن ارز های دیجیتال هاون ابتدا بهتر است وارد سایت https://tejaratnews.com/coins و سایت رسمی https://www.haven.com تا با ارزها آشنا شوید.و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال HAVEN

ارز دیجیتال HAVEN

هیون چیست؟

پروتکل Haven مثل یک بانک خارج از کشور میماند که در آن کاربران می توانند توکن های خصوصی ایجاد کنند که دارایی های ثابت و بی ثباتی را نشان می دهند . از جمله کالاها و ارزهای فیات (مانند دلار آمریکا). این پروتکل مبتنی بر Monero است که بر معاملات امن ، خصوصی و غیرقابل ردیابی متمرکز است.

درواقع بیشتر ویژگی های Monero به پروتکل Haven گسترش می یابد ، از جمله ضد گلوله و سایر فناوری های حفظ حریم خصوصی.توکن اختصاصی این ارز XHV است که برای تهیه دارایی ها و کالاهای خصوصی ، غیر قابل ردیابی و مصنوعی به نام xAssets برای کاربران سوخته میشود.

این شبکه از فرآیند “mint and burn” استفاده می کند تا دارایی های دیجیتال غیرقابل ردیابی را با قیمت استاندارد بازار و ذخیره سازی ارزش واقعی دارایی فراهم کند. به سادگی ، کاربران می توانند Haven (XHV) را برای دلار هیون (xUSD) که یک ثابت مصنوعی است ، بسوزانند.

 

عملکرد HAVEN

توکن ایجاد شده توسط  شبکه ارز دیجیتال هیون در حدود ۱۸ میلیون است که تا کنون عددی بالغ بر ۶۰۰ هزار توکن ایجاد شده است، همانند مونرو ، پروتکل XHV) Haven) نیز هر دو دقیقه یک بلاک جدید استخراج می‌کند. برای هر بلوک استخراج شده، ۲ واحد XHV استخراج می‌شود. طبق برنامه در سال ۲۰۲۲ ، هاون به یک “tail emission ” ختم می شود و پاداش استخراج عددی در حدود ۰٫۶ XHV خواهد شد.

اگرچه این شکل از توزیع باعث می شود Haven تورم زا باشد ، اما روش mint and burn به طور پویا عرضه توکن را کنترل می‌کند. توسعه دهندگان پروتکل هیون XHV را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند که ۵٪ هزینه پاداش استخراج XHV است. این صندوق ذخیره برای نگهداری پروژه استفاده می‌شود.

 

چه چیزی ارز دیجیتال هیون را منحصر به فرد میکند؟

پروتکل Haven به دلیل پیچیدگی در ابتدا  غیر قابل قبول بود. شبیه به مونرو، این پلت فرم نیز از اثبات قابلیت انعطاف پذیری استفاده می‌کند. اثبات قابلیت انعطاف پذیری اجازه می دهد تا طبقات مختلف دارایی بر اساس ارزش پولی خود، نه تنها مقدار توکن‌های مبادله آنها، ارزش گذاری شوند.

ویژگی منحصر به فرد این پلت فرم ارزها و دارایی‌های مصنوعی کاملا امن و خصوصی است. یکی دیگر از ویژگی های پلت فرم هیون استفاده از استراتژی “mint and burn” و امکان تغییر پویا در گردش دارایی‌های اساسی را فراهم است، این استراتژی همچنین امکان حفظ رابطه ارزشی Haven در برابر دارایی منسجم آن را ایجاد می‌کند.

 

آینده ارز دیجیتال HAVEN

اگر هیون بتواند به تمام اهداف خودش برسد یک پروژه موفق در شبکه بلاکچین خواهد بود.کاربران نگران کلاهبرداری در مورد این ارز دیجیتال هستند.اگرچه توسعه دهندگان آن اطمینان دادند که exit scam در مورد هیون پروتکل شایعه است، exit scam نوع خاصی از کلاهبرداری در دنیای رمز ارز است که در آن صرافی‌‌ها پس از کسب شهرت، بیت کوین‌‌ هایی که در اختیارشان قرار داده شده را سرقت کرده و ناپدید می‌‌شوند. این حاشیه‌ها باعث می شود که نتوان در مورد ارز دیجیتال هیون به خوبی تصمیم‌گیری کرد. با این وجود اگر با دید مثبت به قضیه نگاه شود می‌توان امیدوار بود که آینده خوبی در انتظار اینرمز ارز باشد.

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال BLOCKSTACK

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

تیم مدیریت کلینیک بین المللی شاه گلی تبریز

کلینیک ریبایی شاه گلی

کلینیک ریبایی شاه گلی

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/havven