سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 40085
  • 25 نوامبر 2021 - 20:30
  • 316 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
ارز دیجیتال امیوتبل ایکس

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X
ارز دیجیتال IMMUTABLE-X
immutable-x با نماد اختصاری IMX یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 1.67 میلیارد دلار ، در رتبه 81 بازار قرار دارد. هر واحد از immutable-x در این لحظه با قیمت 8.87 دلار، با احتساب نرخ دلار 29130 تومان معادل 258,272 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 143,072,258 دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر 9.00% افزایش یافته است. تعداد واحدهای در گردش immutable-x 188,160,768 واحد است.

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X

مطمئنا اسم ارزهای دیجیتال به گوشتان رسیده است.در دنیای امروزی اگر جایگاه خودتان را در دنیای رمز ارزها مشخص نکنید از مزایا و یود حاصل از آن جا خواهید ماند.در این مقاله به معرفی یک ارز دیجیتال پول ساز به نام ارز دیجیتال IMMUTABLE-X میپردازیم.

برای اطلاع و آگاهی بیشتر میتوانید به لینک https://tejaratnews.com/coins و یا وبسایت رسمی https://www.immutable.com/ مراجعه کنید.

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X

امیوتبل ایکس چیست؟

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی وارد شد و در پلتفرم بایننس کوین ساخته شده است.

ایمیوچبل ایکس (Immutable X) به عنوان اولین پروتکل لایه ۲ برای توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در اتریوم، سرفصل رسانه های خارجی شده است و توجه اکثر سرمایه گذاران و تریدرها را به خود جلب کرده می‌باشد. این پروژه یک بازار NFT را از راه Immutable X Exchange عرضه می دهد و یک راه حل جدید مقیاس پذیری NFT را برای تسهیل پذیرش انبوه این پلتفرم پیاده سازی کرده می‌باشد. Immutable X امکان ترید فوری و بدون کارمزد را عرضه می دهد که می تواند برای مقیاس پذیری در بازی های غیرمتمرکز، صرافی ها، بازارها و موارد دیگر اجرا شود. در ادامه نیت داریم راجع به ایمیوچبل ایکس و توکن بومی آن یعنی ارز IMX کمی بیشتر صحبت کنیم.

 

ویژگی های ارز دیجیتال ایمیوچبل ایکس

امنیت

زمانی که کاربران از این پروتکل استفاده می کنند نیازی به انجام کاری ندارند، این کار بسیار ساده است و می توانند از کیف پول دیجیتال موجود خود استفاده کنند. این بدان معناست که کلید خصوصی که برای نیرو بخشی به این پروتکل مورد نیاز است توسط کیف پول شما تولید می شود. بنابراین، می توانید از کیف پول های محبوب مانند کیف پول متامسک یا هر راه حل دیگری که می خواهید استفاده کنید.

نقدینگی

نقدینگی در بلاک چین واقعا به چه معناست؟ این بدان معناست که شما همیشه می توانید هر دارایی را در بلاک چین با قیمت مناسب بخرید و بفروشید. این دقیقاً همان چیزی است که Immutable X به شما اجازه می دهد انجام دهید.

مقیاس پذیری

Immutable X و StarkWare با هم متحد شدند تا امکان دسته‌ بندی گسترده معاملات خارج از زنجیره را فراهم کنند. به همراه کاربرانی که برای تراکنش امضا می‌ کنند، و سپس در یک اثبات واحد روی زنجیره قرار می‌ گیرند.این به این معنی است که اگر کاربر Immutable X هستید، برای خرید و فروش NFT ها هزینه گس شما صفر است و همچنین به عنوان یک توسعه دهنده نیز هزینه گس نخواهید داشت.

 

ارز دیجیتال IMMUTABLE-X چگونه کار میکند؟

ارز دیجیتال امیوتبل ایکس از چیزی استفاده می کند که ZK Rollup نامیده می شود. که هزاران معامله خارج از زنجیره را انجام می دهد و اثبات می کند که این معاملات معتبر خواهد بود (صاحبان حاویی ها معاملات را امضا کردند) و آنگاه آن مدرک را در زنجیره منتشر می کند، جایی که از طریق یک قرارداد هوشمند تأیید می شود.

طی این پروسه، حاویی‌ های کاربر درون زنجیره‌ ای در قرارداد هوشمند نگهداری می‌ شوند و فقط بعد از انتشار یک مدرک معتبر حاوی حاویی‌ ها به صورت دسته‌ ای، می‌ توانند آزاد شوند.

آینده IMMUTABLE-X

واضح است که با ظهور پروژه‌هایی مثل IMX، آینده‌ای روشن و پیشرفتی شگرفت در انتظار اکوسیستم بلاک چین است. این ابتکارات باعث هموارشدن مسیر راهکارهای جدید مقیاس‌پذیری برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال و NFTها خواهند شد.

اتکای این پروژه به مدلی که پیش‌تر اتریوم تنظیم کرده است، نشان از انسجام و هماهنگی در اکوسیستم بلاک چین دارد. این موضوع می‌تواند الهام‌بخش پروژه‌ها و نوآوری‌های آینده برای ساخت بنیان‌های محکم بلاک چینی در جامعه دیفای باشد.

بیشتر بدانید : ارز دیجیتال QTUM

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

کیلینیک زیبایی اردبیل 

کلینیک زیبایی اردبیل

کلینیک زیبایی اردبیل

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/immutable-x

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.