سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 40079
  • 25 نوامبر 2021 - 20:00
  • 285 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
ارز دیجیتال کوانتم

ارز دیجیتال QTUM

ارز دیجیتال QTUM
ارز دیجیتال QTUM

ارز دیجیتال QTUM در این مقاله به بررسی یکی از ۱۰۰رمز ارز برتر به نام ارز دیجیتال QTUM میپردازیم.با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال محوب را بهتر و بیشتر بشناسید. برای اطلاع و آگاهی بیشتر میتوانید به لینک https://tejaratnews.com/coins و یا وبسایت رسمی https://qtum.org/en مراجعه کنید.   کوانتم چست؟ کوانتوم تقریبا یک ارز دیجیتال ترکیبی […]

ارز دیجیتال QTUM

در این مقاله به بررسی یکی از ۱۰۰رمز ارز برتر به نام ارز دیجیتال QTUM میپردازیم.با ما همراه باشید تا این ارز دیجیتال محوب را بهتر و بیشتر بشناسید.

برای اطلاع و آگاهی بیشتر میتوانید به لینک https://tejaratnews.com/coins و یا وبسایت رسمی https://qtum.org/en مراجعه کنید.

ارز دیجیتال QTUM

ارز دیجیتال QTUM

 

کوانتم چست؟

کوانتوم تقریبا یک ارز دیجیتال ترکیبی است. پس برای آشنایی با آن ابتدا باید مواد تشکیل دهنده اش را بشناسیم. مواد اولیه لازم برای تهیه کوانتوم، اتریوم و بیت کوین هستند. با استفاده از قابلیت های این دو، می توان به یک ارز دیجیتال جذاب به نام کوانتوم رسید. ارزی که مانند بیت کوین برای انتقال ارزش و پول مورد استفاده قرار می گیرد و همچون اتریوم، از قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن های غیرمتمرکز استفاده می کند. قرارداد هوشمند با کمک بلاک چین به وجود می آید و واسطه ها را حذف می کند.

توکن QTUM یک توکن کاربردی است که برای دسترسی تجارت کنندگان و توسعه دهندگان به خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. این دسترسی تنها شامل اجرای تراکنش های قرارداد هوشمند نمی شود، بلکه ایجاد و تهیه برنامه های غیر متمرکز و پیاده سازیِ کدها را نیز در بر می گیرد. همچون بسیاری از ارزهای دیجیتال، توکن QTUM از موارد استفاده خود و افزایش تقاضا برای آن ارزش می گیرد.

 

عملکرد ارز دیجیتال کوانتم

توسعه دهندگان کوانتوم آن را به گونه ای بنا کرده اند به این صورت که یک ارز یا ترکیبی از ساختار بیت کوین و ماشین مجازی اتریوم اما معطف تر باشد.با استفاده از این طرح ارزی به وجود آوردند که هم از لحاظ امنیت به بیت کوین شبیه است. و هم مانند اتریوم از قرار دادهای هوشمند استفاده می کند.الگوریتم کوانتوم همان الگوریتم مورد استفاده در بیت کوین یعنی SHA_256 است.و مانند بیت کوین به طریق اثبات سهام و الگوریتم اجماع شبکه فعالیت می کند.قراردادهای هوشمند برای ایجاد تغییر و به طورکلی اجرا به یک گره کامل نیاز دارند و اگر سیستم دارای پردازش ضعیفی باشد ذخیره سازی آن به صورت محدود می شود.ارزدیجیتال کوانتوم موفق به حل کردن مشکل پذیرش و استفاده انبوه از قرار داد های هوشمند شده است.

ویژگی های کوانتــوم

ارز دیجیتال کوانتم ترکیبی از بیت کوین و اتریوم است. به این ترتیب که از بهترین ویژگی های دو بلاکچین استفاده می کند.در واقع توسعه دهنده های کوانتوم از کد هسته ی بیت کوین استفاده می کنند. و سازوکار اجماع آن را از POW به POS تغییر دادند. و سپس EVM اتریوم را (ماشین مجازی اتریوم) را روی پایه ی کد بیت کوین اصلاح شده پیاده سازی کردند.

آنها تصمیم گرفته اند تا کد بیت کوین را بخاطر مدل حسابداری UTXO خود حفظ کنند که در آینده به QTUM کمک می کند تا همه پیشنهادات مهم بیت کوین را بهبود ببخشد. آنها همچنین روی ماشین مجازی اتریوم با یک اجماع اثبات سهم (proof-of-stake consensus) گیر کرده اند زیرا مشاغل در سراسر جهان ترجیح می دهند از یک مدل POS برای شرکتهای خود استفاده کنند.

 

آینده ارز دیجیتال QTUM

با وجود سازگاری این ارز محبوب با بیت کوین و اتریوم، تیم توسعه‌دهنده قدرتمند و با تجربه و سرمایه‌گذاران بزرگ Qtum در حال حاضر در جایگاه خوبی است و تمام مشخصه‌های موفقیت را دارد.

در واقع باید گفت ارز دیجیتال کوانتم آینده روشنی پیش رو دارد.زیرا این ارز با یک تکه کد بیت کوین مانند Lightning ، Sewgit قادر به پیشرفت خواهد بود.همچنین با EVM قادر به میزبانی هرگونه قرارداد Dapp یا هر گونه قرارداد هوشمند مبتنی بر اتریوم خواهد بود.در حال حاضر، کوانتوم میزبان بیش از ۲۰ Dapp است و ICO هایی که در همان بلاک­ چین کوانتوم اجرا شده‌اند.

تنها جنبه نگران‌کننده این است که کوانتوم پایگاه داده گسترده از کاربران را ندارد.

با این وجود کار بر روی گسترش کاربران کوانتوم جزئی از نقشه راه تیم توسعه Qtum است.

با همه این­ها از آن‌جایی که امکان وجود بیش از یک پلتفرم (پلت فرم­های بیت کوین، اتریوم و کوانتوم) برای قراردادهای هوشمند وجود دارد می­توان به رشد کوانتوم در این حوضه امید داشت.

بیشتر بدانید : ارز دیجیتال safemon

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

کلینیک زیبایی پوست و مو آمل

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/qtum

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.