ارز دیجیتال NEM
ارز دیجیتال NEM

ارز دیجیتال NEM چقدر از ارزهای دیجیتال و کارایی آنها اطلاع دارید؟ ارزهای دیجیتال توانایی این را دارند که شمارا ثروتمند کنند.پس یادگیری آنها اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی و معرفی ارز دیجیتال NEM میپردازیم.با ما همراه باشید. برای اطلاع و آگاهی بیشتر میتوانید به لینک https://tejaratnews.com/coins مراجعه کنید. NEM چیست؟ نم NEM مخففی […]

ارز دیجیتال NEM

چقدر از ارزهای دیجیتال و کارایی آنها اطلاع دارید؟ ارزهای دیجیتال توانایی این را دارند که شمارا ثروتمند کنند.پس یادگیری آنها اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی و معرفی ارز دیجیتال NEM میپردازیم.با ما همراه باشید.

برای اطلاع و آگاهی بیشتر میتوانید به لینک https://tejaratnews.com/coins مراجعه کنید.

ارز دیجیتال NEM

ارز دیجیتال NEM

NEM چیست؟

نم NEM مخففی برای عبارت New Economy Movement، یک پلتفرم بلاکچینی است که از صفر ساخته شده است. ارز دیجیتال NEM  با نماد XEM معامله می شود. این پلتفرم به عنوان یک راهکار کسب و کار برای تحول حیطه بلاک چین و اقتصاد جهانی طراحی شده است.

ایده اصلی توسعه NEM برای اولین بار توسط کاربری با نام UtopianFuture در اتاق گفتگوی BitcoinTalk ارائه شد. در حالیکه قرار بود فورکی از بلاکچین NXT باشد، توسعه دهنده تصمیم گرفت تا پایگاه کدهای آن را بطور کاملا نو کند. توسعه دهندگان در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۴ یک نسخه آلفا از آن به زبان جاوا نوشته و ارائه کردند. اولین نسخه پایدار آن در ۳۱ مارس ۲۰۱۵ منتشر شد.

گفتنی است که نم قرار بود مجددا بازنویسی و بروزرسانی (تحت عنوان Catapult) و در سال ۲۰۱۸ ارائه شود. این ارتقا، نم را سریعتر و مقیاس پذیرتر کرده است. همچنین اضافه شدن تراکنش های ادغامی و حساب های چند امضایی چن سطحه نیز دو ویژگی هستند که پیش تر بر بلاکچین اجرا نشده بودند.

تفاوت NEM  و ZEM 

درواقع بلاکچین نم NEM  دارای ارز دیجیتال زم XEM می باشد. بعبارت دیگر NEM نام شبکه دیجیتال است و XEM نام ارز دیجیتال است.چیزی شبیه لغت اتریوم و اتر، اتریوم نام یک بلاکچین است اما در صورتی که ارز دیجیتال آن اتر نام دارد یا در مثال دیگری از بیت کوین می بینیم که واژه بیت کوین نام یک بلاکچین است اما ارز دیجیتال خودش نیز بیت کوین نام دارد.

 عملکرد ارز دیجیتال NEM چگونه است؟

NEM قادر است کارها را با تلفیق انواع فناوری های جدید انجام دهد. این بلاکچین مکانیزم جدیدی را با نام PoI به بازار رمزارزها معرفی می کند. این الگوریتم از راههای مختلفی با سایر الگوریتم های دیگر متفاوت است.

در درجه اول، در یک مکانیزم PoI، زمان و مبلغی که شخصی به شبکه NEM اختصاص داده است در نظر گرفته می شود. در الگوریتم PoI نیاز است تا شما حداقل ۱۰۰۰ XEM به سیستم واگذار کنید تا واجد شرایط تولید بلوک های جدید باشید. کاربرانی که می خواهند بلوک های جدیدی به بلاکچین اضافه کنند پاداش و بخشی از کارمزدهای معامله را دریافت می کنند. برای اینکه XEM خود را از حالت عادی به XEM تحویل دهید، باید آنها را در کیف پول شبکه نگه دارید. دارایی های جدید شما با نرخ ۱۰% در روز به مالکیت بیشتری می پردازند.

ویژگی جالب دیگر در مورد PoI پاداش کاربرانی است که در شبکه با دیگران معامله می کنند. سیستم این مقادیر معامله را ارزیابی کرده و از این اطلاعات برای افزایش امتیاز PoI استفاده می کند. هر کاربر PoI بر اساس مشارکت و سهم کلی خود امتیاز PoI دارد. این امتیاز تضمین می کند که بهترین نودهای شبکه بیشترین فرصت را برای کسب دارند.

 

آینده ارز دیجیتال نم

جهش قیمت نم از سال ۲۰۱۶ باعث شده تا مورد توجه قرار گیرد. تکنولوژی ارز دیجیتال نم بر پایه Proof-of-Importance و Eigentrust مبتنی است. متصدیان این رمزارز در تلاشند تا دامنه رواج آن را از ژاپن به بازارهای جهانی گسترش دهند. درسال ۲۰۱۷ قیمت NEM 258 برابر شد اما در سال ۲۰۱۹ نرخ NEM به دلایلی از قبیل سقوط نرخ بیت کوین، سرقت کوین‌های NEM از صرافی Coincheck و دستکاری قیمت در صرافی‌ها، کاهش یافت. با این وجود این رمزارز همچنان محبوب است و کارشناسان به آینده ارز دیجیتال NEM خوشبین هستند؛ زیرا ویژگی‌هایش باعث می‌شود که نسبت به رقبایش کاراتر باشد.

 

بیشتر بدانید: ارز دیجیتال IMMUTABLE-X

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان

کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی سعیدیه همدان

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/nem