سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 40111
  • 25 نوامبر 2021 - 23:57
  • 303 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
ارز دیجیتال نکسو

ارز دیجیتال NEXO

ارز دیجیتال NEXO
ارز دیجیتال NEXO
ارز دیجیتال نکسو یک ارز دیجیتالی است که پروژه آن بر بلاکچین بوده که توسط یکی از شرکت های مطرح فین تک توسعه یافته است. زمانی که برای اولین بار ارز دیجیتال نکسو، در دنیای ارز دیجیتال ارائه شد، بسیار مورد توجه کاربران ارز دیجیتال قرار گرفت. در ادامه با معرفی این ارز دیجیتال با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال NEXO

در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال NEXO میپردازیم.برای اینکه این ارز پر سود را بیتر بشناسید با ما همراه باشید.

برای آشتایی بیشتر با این ارز دیجیتال به لینک https://tejaratnews.com/coins/quant-network و وبسایت رسمی https://nexo.io/?v=t1 مراجعه کنید.

 

ارز دیجیتال NEXO

ارز دیجیتال NEXO

NEXO چیست؟

نکسو یک سیستم وام دهی است که بر بستر بلاک چین بنا شده است. و این اجازه به کاربران می دهند که وام دیجیتال بگیرند.ذر واقع شما مقداری ارز دیجیتال به عنوان وثیقه در اختیار این سیستم قرار میدهید. و در ازای آن وام دریافت میکنید.برای آشنایی با نحوه ثبت نام روی لینک نحوه ثبت نام در نکسو کلیک کنید.

توکن نکسو

شاید بدانید نکسو دارای یک توکن با قانون های SEC می باشد. همانطور که می دانید تمام ارز های دیجیتال و همچنین توکن ها دارای یک پشتوانه هستند. پشتوانه توکن نکسو نیز در آمد هایی است که در سیستم وام دهی آن ذخیره شده است. در چند وقت اخیر، قیمت توکن نکسو افت بسیاری داشته است و همچنان این کاهش قیمت ادامه دارد. یکی از دلایل افت قیمت این توکن را می توان به حجم وام دهی و ارز های ذخیره شده عنوان کرد.

طریقه وام دهی در نکسو 

نکسو این اجازه را به شما می دهد که با دارایی های خود ( ارز های دیجیتال موجودتان ) وام بگیرید. شما می توانید این رمز ارز ها را به عنوان وثیقه استفاده کنید. نکسو رمز ارز هایی که داخل کیف پولتان وجود دارد را بلوکه می کند و تا موقعی که وام خود را پس ندهید، حساب شما باز نمی شود و نمی توانید رمز ارز های خود را دریافت کنید. پس از واریز مبلغ به کیف پول، باید از چند مرحله بگذرید و سپس با تایید شدن توسط نکسو، می توانید وام خود را دریافت کنید.

کاربرانی که خواهان دریافت وام از سیستم NEXO هستند، در ابتدا باید در این سایت ثبت نام کرده و ارزهایی که با پلتفرم ارز دیجیتال نکسو سازگار است، را به کیف پول نکسو واریز کنند. از جمله ارزهای دیجیتالی که کیف پول نکسو از آن حمایت می کند، شامل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، استلار، BNB است.

بعد از ثبت نام و واریزی ارز دیجیتال، کاربران در سایت احراز هویت شده و تایید می شوند. بعد از مرحله تایید توسط پلتفرم NEXO، شرایط وام در پلتفرم مورد بررسی قرار گرفته و مبلغ وام مشخص می شود.

کاربران می توانند با ورود به Withdraw Loan، مبلغ وام خود را مشاهده کنند. بعد از این مرحله کاربران می توانند با ارائه حساب بانکی، وام خود را دریافت کنند.

مدت زمانی که کاربران می توانند وام خود را دریافت کنند، ممکن است تا ۳ روز کاری طول بکشد. بازپرداخت وام در سیستم NEXO، بدین صورت است که می توانند با ارزهای فیات و یا استیبل کوین وام خود را به سیستم پرداخت کنند.

 

آینده ارز دیجیتال NEXO

ظهور پلتفرم‌های وام‌دهی در دنیای بلاک چین‌ها یکی دیگر از مزایای این فناوری است. خدمات وام‌دهی توسط پلتفرم‌های بلاک چینی مانند نکسو باعث می‌شود تا کسانی که بر روی کریپتوکارنسی­ ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و نمی‌خواهند آن را بفروشند، همچنان از سرمایه‌گذاری خود سود دریافت کنند. در حال حاضر سیستم‌های وام‌دهی زیادی در فضاهای بلاک چینی، وجود دارند، اما نکسو در این میان از همه قدیمی‌تر و باسابقه ­تر است.

ازجمله مواردی که آینده پروژه نکسو را تضمین می‌کند، می‌تواند به امکان دریافت سود سالانه با مجوز قانونی و نرخ ثابت اشاره کرد. تیم نکسو در سال گذشته، قصد داشت تا کسب‌وکار خود را به‌وسیله موسسه بانکی FDIC بیمه کند. آن‌ها با این کار در صورت بروز مشکلات مالی، می‌توانند جواب گوی کاربران خود باشند. با روند خوبی که تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال در پیش‌گرفته است، بسیاری از کارشناسان به آینده نکسو امیدوارند.

 

بیشتر بخوانید : ارز دیجیتال MINA-PROTOCOL

پورتال خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی سعیدیه

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/nexo

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.