سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 40073
  • 25 نوامبر 2021 - 19:06
  • 228 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
ارز دیجیتال سیف مون

ارز دیجیتال safemon

ارز دیجیتال safemon
ارز دیجیتال safemon
اسم ارز دیجیتال SAFEMOON ، برگرفته از عبارت ( Safely to the moon ) می باشد. این عبارت به افزایش بسیار زیاد قیمت ارز های دیجیتال اشاره می کند. پیش از این کاربران دوج کوین ( Dogecoin ) از این اصطلاح استفاده می کردند و حالاSafemoon از آن استفاده می کند. این ارز با سایر ارز های شیبا، کیشو اینو و دوج کوین رقابت می کند.

ارز دیجیتال safemon

دنیای رمز ارزها دنیای پول سازی است. وبرای اینکه راه خودتون رو در این دنیا پیدا کنید باید تمام ارز ها و کاربردشون را بشناسید. در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال safemon میپرذازم.با ما همراه باشد.

برای اطلاع و آگاهی بیشتر میتوانید به لینک https://tejaratnews.com/coins و یا وبسایت رسمی     https://safemoon.net مراجعه کنید.

 

ارز دیجیتال safemon

ارز دیجیتال safemon

سیف مون چیست؟

ارز دیجیتال safemon ، ارزی مبتنی بر بلاک چین می باشد و همانند بیت کوین یک توکن غیر متمرکز متعلق به حوزه DeFi  است. DeFi  صورت اختصاری، Decentralized Finance  می باشد.درواقع دیفای سیستمی غیر متمرکز است. که بدون اینکه بانک ها را  واسطه قرار بدهد ابزار های مالی ارائه می کند. این سیستم از قراردادهای هوشمندی مثل اتریوم در بلاک چین استفاده می کند. دگرگون کردن سیستم بانکداری سنتی هدف اصلی دیفای می باشد. در این طرح  قصد دارد با ایجاد شرایطی برای دریافت وام از شبکه های همتا به همتا بدون نیاز به وجود بانک های فیزیکی، انجام معاملات را ساده تر کند.

 

عملکر ارز دیجیتال safemoon

ارز دیجیتال سیف مون دارای سه بخش اصلی  است:

  • رفلکشن (Reflection)
  • تولید توکن LP یا LP Acquisition
  • سوزاندن توکن

سیستم سیف مون شامل شرطی بودن مبلغ پاداش در ازای تعداد توکن های درج شده در یک تراکنش می باشد. در واقع می توان گفت میزان پاداشی که دریافت می کنید بستگی به این دارد که چه مقدارتوکن خریداری نمایید.

طراحی استخر نقدینگی به دو دلیل است که مزیت هایی را برای کاربران دارد. این استخر به مکانیزم سوزاندن وصل است  و از کاربران یعنی هم خریدار و هم فروشنده توکن به عنوان مالیات دریافت می کند. این موضوع باعث می شود قیمت کاهش پیدا کند.

به علاوه افزایش نقدینگی به همراه افزایش مالیات و نقدینگی کل توکن، باعث می شود ثبات و پایداری برقرار شود. این کار برای دارندگان توکن سودمند است. به طور کلی هرچه نقدینگی بیشتر شود به حفظ قیمت کمک می کند.

هدف ارز دیجیتال سیف مون

پروژه Safemoon ادعا می‌کند با هدف حل مشکلات سایر رمز ارزها راه اندازی شده است. در واقع هدف این پروژه رفع مشکلاتی مثل نوسانات شدید قیمت توکن و تمایل افراد به فروش سریع دارایی‌ها می‌باشد. همان طور که در بالا اشاره کردیم، سیف مون با جریمه ۱۰ درصدی فروشندگان از این مشکل جلوگیری می‌کند.

یک هدف دیگر ارز دیجیتال سیف مون این است که در آینده به عنوان یک صرافی غیر قابل معاوضه (NFT) فعالیت کند و همچنین پروژه‌های خیریه در آفریقا و برنامه‌های آموزشی بازار کریپتو را ایجاد کند.

آینده سیف مون

بزرگترین سوال پروژه سیف مون، برنامه های خوبی دارد و صرفا یک ارز در دنیای بی کران ارزهای دیجیتال نیست که با تصور خالی کردن جیب مردم بیاید. اما باید دید چقدر در به تحقق رساندن برنامه‌هایش موفق عمل می کنه تا به اینجا که عملکرد مناسب و خوبی داشته است. بسیاری از تحلیلگران فاندامنتال بارها از این توکن به عنوان شت کوین نام میبرند. اما این حالت تدافعی همیشه جلوی ارزهای تازه وارد بوده و خواهد بود.

ارز دیجیتال safemon هنوز در بازار ارز های دیجیتال، شناخته شده نیست اما این شرکت قصد دارد به قابلیت های خود توکن غیر مثلثی یعنی NFT را نیز بیفزاید و اسم خود را در بازار مطرح کند. در این صورت انتظار می رود که ارزش این ارز در آینده ای نه چندان دور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

 

بیشتر بدانید : ارز دیجیتال IOTEX

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=40073&preview=true

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.