چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه : 40095
  • 25 نوامبر 2021 - 22:06
  • 317 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :
ارز دیجیتال سوشی

ارز دیجیتال SUSHI

ارز دیجیتال SUSHI
ارز دیجیتال SUSHI
رز دیجیتال سوشی سواپ یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای کریپتوکارنسی است که توسط آشپز نومی ساخته شده است. این ارز دیجیتال با قرار گرفتن در لیست بایننس شروع شگفت انگیزی داشت و قیمت آن به شدت افزایش یافت. این ارز دیجیتال به دلیل اینکه تمامی توکن‌های آن به یکباره عرضه شدند قابل استخراج نمی‌باشد، اما مانند هر ارز رمزنگاری شده

ارز دیجیتال SUSHI

تا حالا اسم ارز دیجیتال SUSHI را شنیده اید؟ در این ماله به بررسی این رمز ارز محبوب که جزو  ۱۰۰ رمز ارز برتر دنیاس صحبت میکنیم.شاید شما با شنیدن نام سوشی گرسنه شوید. و به فکر غذا باشید.اما این ارز میتوانید جیب شما را مانند شکمتان پر کند.با ما همراه باشید.

برای درک بهتر و دیدن ارز های دیجیتال سوشی ابتدا بهتر است وارد سایت https://tejaratnews.com/coins و سایت رسمی https://sushi.com/ تا با ارزها آشنا شوید.و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال SUSHI

ارز دیجیتال SUSHI

 SUSHI چیست؟

Sushiswap جدید‌ترین پلتفرم استخر نقدینگی در حوزه دیفای است. این پلتفرم یک صرافی غیر متمرکز و بازارگردان خودکار و مبتنی بر جامعه است که افراد، از طریق رای‌گیری می‌توانند در مدیریت آن مشارکت کنند.نماد اختصاصی این ارز دیجیتال، سوشی (SUSHI) است. مردم با استفاده از این پلتفرم می‌توانند توکن‌های خود را به استخر‌های نقدینگی اضافه کنند (تامین کنندگان نقدینگی) و در عوض این کار، پاداش کسب کنند. بعضی از استخر‌های نقدینگی در شبکه Sushiswap دارای بازده سالانه بالای ۱۰۰۰ درصد بوده‌اند که می‌توانید وضعیت حال حاضر آنها را از طریق SushiBoard بررسی کنید.

این صرافی غیرمتمرکز محصولات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد؛ مهمترین سرویس آن سواپ بوده که محلی برای تبدیل کردن رمز ارزها به یکدیگر است. در واقع این محصول، مثل صرافی‌های متمرکز، مثل بایننس، مکانی برای ترید رمز ارزها را فراهم کرده و فرق آن در غیرمتمرکز بودن آن است. محصول دیگر این پلتفرم، سیسم وام دهی آن است. افراد با می‌توانند در نقش وام دهنده وارد این پلتفرم شده و با در اختیار قرار دادن دارایی دیجیتال خود به این شبکه سود دریافت کنند. طرف دیگر این محصول، افرادی هستند که در نقش وام گیرنده از آن استفاده می‌کنند. محصول Farm این پلتفرم دیفای محلی برای کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال است.

 

کاربرد ارز دیجیتال سوشی

کاربرد سوشی سواپ در این است که این رمز ارز با قیمتی بسیار پایین به بازار عرضه شد و قیمت اولیه این رمز ارز به‌طور تقریبی یک دلار بود. در حالی که در مدت زمان کوتاهی قیمت آن تقریباً ۱۰ برابر شد.

کاربرد دیگر سوشی سواپ این است که بخشی از کارمزدهای پرداختی به هولدرها تعلق می‌گیرد.

دیگر مزیت این پلتفرم عدم نیاز به تائید هویت است و هرکسی با دریافت نام کاربری می‌تواند در آن سرمایه‌گذاری کند. همچنین سرمایه‌گذاران، توکن‌های دریافتی را به‌راحتی می‌توانند با اتر معاوضه و مبادله کنند.

 

آینده ارز دیجیتال SUSHI

سوشی نیز با توجه به ابتکاراتی که داشته است، پیشرفت خوبی دارد. در مورد قیمت سوشی سواپ این رفتار کاربران است که باعث تعیین قیمت و رشد یا سقوط ارز سوشی میشود. در دنیای رمز ارزها هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. با بررسی بازار سوشی در چند ماه اخیر می‌توان گفت که در صورت تدام روند صعودی این ارز بازار خوبی در آینده منتظر آن است. البته این توکن را باید به عنوان یکی از گزینه‌‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت یا میان‌مدت در نظر داشت.

 

بیشتر بدانید: ارز دیجیتال NEM

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://tejaratnews.com/coins/sushi

برچسب ها

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی 16 آوریل 2024

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی

سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی این موضوع نشان‌دهنده ارتباط مستقیم بین وقایع سیاسی و نوسانات در بازارهای مالی دیجیتال است. رمز ارزها معمولاً به واکنش‌های بازار به خبرها، اقدامات سیاسی، تحولات اقتصادی و حتی اخبار جهانی واکنش نشان می‌دهند.  پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اقدامات […]

دانلود مرورگر گردو پلاس 31 دسامبر 2022
وبگردی بدون تبلیغ در گردوپلاس

دانلود مرورگر گردو پلاس

با دانلود مرورگر گردو پلاس یک نسخه سفارشی کرومیوم در اختیار دارید که توسط موتور جستجوی گردو ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن تایمی 31 دسامبر 2022
اپلیکیشن حضور و غیاب، کارکرد پرسنل

دانلود اپلیکیشن تایمی

اعضای تیم می توانند با دانلود اپلیکیشن تایمی روی گوشی خودشان هر روز با حضور در موقعیت مکانی مشخص، نسبت به ثبت ورود و خروج اقدام کنند.

ثبت دیدگاهای مردمی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.