صرافی آبان تتر
صرافی آبان تتر
در این مقاله به معرفی صرافی آبان تتر می پردازیم.و نحوه ثبت نام در این صرافی را بازگو میکنیم.با ما همراه باشید.

صرافی آبان تتر

از صرافی‌های آنلاین فعال در حوزه ارزهای دیجیتال می‌توان به صرافی آبان تتر اشاره کرد. رابطه کاربری بسیار ساده اما کارآمد در کنار حجم بالای کاربری در بستری بسیار مناسب برای معامله رمز ارزها و آلت کوین‌ها و تنوع بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال متنوع همگی از ویژگی‌های بارز این صرافی است.

در این مقاله به معرفی صرافی آبان تتر می پردازیم.و نحوه ثبت نام در این صرافی را بازگو میکنیم.با ما همراه باشید.

 

لینک ثبت نام و ورود به صرافی آبان تتر: ورود به صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر

 

آبان تتر چیست؟

سایت صرافی آبان تتر که در ابتدا فعالیت خود را با خریدوفروش تتر آغاز کرد، چند سالی است که به عنوان پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می‌کند.

این صرافی که در حال حاضر جزو بهترین و معتبرترین صرافی‌های ارزدیجیتال در ایران است، فعالیت خود را توسط جمعی از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف که تیمی جوان، خلاق و علاقه مند به پیشرفت و رشد در این مسیر بودند، از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و به رشد در این مسیر ادامه داد.

هدف صرافی آبان تتر در ابتدا فراهم کردن شرایط آسان خریدوفروش ارز تتر برای کاربران ایرانی بود، اما امروزه لیست بلند بالایی از تمام کریپتوکارنسی‌های پرمعامله جهانی از بیت کوین و اتریوم و تتر گرفته تا ارزهای نه چندان سرشناس اما آینده داری مانند سوایپ، ترا، آراگون و الروند را نیز به پلتفرم خود افزوده است.

همچنین به صورت دوره‌ای و متناسب با نیاز و درخواست کاربران ارزهای جدید نیز به این پلتفرم افزوده می‌شود؛ به این صورت که شما به عنوان کاربر می‌توانید رمز ارز مورد نیاز خود را به صرافی اطلاع دهید تا در اولین فرصت و در اسرع وقت به این پلتفرم افزوده شود.این صرافی همچنین قصد راه اندازی بازار خریدوفروش اختصاصی تتر را نیز در برنامه‌های آتی خود دارد.

 

نحوه ثبت نام در سایت صرافی آبان تتر

آبان تتر نیز همانند سایر صرافی های معتبر در سراسر دیجیتال برای اینکه بتواند به کاربران خدمات ارائه دهد، آن ها را ملزم به ثبت نام و احراز هویت در سایت می کند. این امر کاملا طبیعی است و هدف آن حفظ امنیت اطلاعات و سرمایه اشخاص می باشد.

اگر میخواهید از خدمات این سایت بهره مند شوید می توانید با توجه به مراحل زیر ثبت نام کنی

گام اول: ثبت نام اولیه

۱-ابتدا باید وارد صفحه اصلی ثبت نام در سایت آبان تتر شوید.

۲-سپس در پنجره ای که باز می شود، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید، بعد از آن کد تائیدی که برایتان ارسال می شود را وارد کنید.(کد امنیتی ۶ رقمی)

۳٫ تا به این جای کار مراحل اولیه ثبت نام شما در سایت انجام شده است، حالا باید برای انجام معامله احراز هویت را انجام دهید. البته این نکته نیز گفتنی است که در آبان تتر برای انجام معامله با واحد تتر نیاز به احراز هویت حساب کاربری نیست.

برای شروع احراز هویت از صفحه کاربری خود، روی بخش مربوطه کلیک کنید.

۴-بعد از کلیک بر روی این گزینه  باید اطلاعات هویتی خود به همراه تصویر کارت ملی را ارسال کنید.

۵٫پس از تکمیل اطلاعات، باید عکس هویتی خود ( عکس سلفی با قوانین آبان تتر) را در سایت بارگذاری نمایید.

۶٫ در آخرین مرحله از احراز هویت آبان ننر با پشت سر گذاشتن مراحل بالا، باید تصویری از خود ارسال کنید که کارت بانکی تان در دستتان است. این عکس نیز همانند تصویر قبلی دارای قوانین به خصوصی است.

 

بیشتر بدانید:ارز دیجیتال olympus

 

پورتال خدمات مردمی

تلگرام و خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

کیلینیک زیبایی رعفرانیه

کیلینیک زیبایی رعفرانیه

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://abantether.com/eapp/#/app/dashboards/default/quick