بانک گردشگری
بانک گردشگری
بانک گردشگری به استناد ماده ٩٨ در تاریخ 1389/10/07 به ثبت رسیده است.این بانک در تاریخ 1389/10/30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ کرده است. و در تاریخ 1389/09/02 اقدام به پذیره نویسی سهام کرده است. بانک گردشگری، بانک همه مردم ایران خواهد بود و درتمامی حوزه‌های بانکداری فعالیت خواهد کرد. اما تخصص مؤسسان این بانک در حوزه پرظرفیت و سودآور گردشگری، مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد. و بدین لحاظ بانک گردشگری با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار می‌گیرد.

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده ٩٨ در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۰۷ به ثبت رسیده است.این بانک در تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۳۰ مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ کرده است. و در تاریخ ۱۳۸۹/۰۹/۰۲ اقدام به پذیره نویسی سهام کرده است. در واقع این بانک، بانک همه مردم ایران خواهد بود و درتمامی حوزه‌های بانکداری فعالیت خواهد کرد. اما تخصص مؤسسان این بانک در حوزه پرظرفیت و سودآور مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد. و بدین لحاظ  با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار می‌گیرد.

بانک گردشگری بانکی جوان و پویا با مزیت هایی شاخص و کم نظیر در سیستم بانکی کشور است. خدمت رسانی مناسب و شایسته این بانک در عرصه بانکداری و همچنین صنعت پیشران و پر ظرفیت گردشگری که یکی از بخش‌های بکر و کمترتوسعه یافته اقتصاد ایران است.

بانک گردشگری

بانک گردشگری

در ضمن برای آگاهی بیشتر میتوانید از طریق لینک https://www.tourismbank.ir/fa/index.php اقدام کنید.

خدمات اینترنتی

 

کارت های الکترونیک 

 

تلفن و موبایل بانک

خدمات تجارت الکترونیک

هدف بانک گردشگری

هدف بانک گردشگری ارائه خدمات بانکی و متمایز و راه حل های نوآورانه مالی که حاوی تجربه خوشایند برای مشتریاناست . همچنین قصد دارد با حضور در بخش های اقتصادی سودآور به ویژه صنعت گردشگری و خلق ارزش مناسب برای ذی نفعان در رشد و توسعه اقتصاد ملی نقش آفرینی کند.

 

 

بیشتر بدانید: بانک توسعه تعاون

پورتال خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41108&preview=true