بانک اقتصاد نوین
بانک اقتصاد نوین
 موسسه اقتصادنوین در سال 1380 در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید. بانک اقتصادنوین بر اساس مجوزات ماخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به پذیره نویسی سهام نمود.

بانک اقتصاد نوین

موسسه اقتصادنوین در سال ۱۳۸۰ در اداره ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره ۱۷۷۱۳۲ به ثبت رسید. بانک اقتصاد نوین بر اساس مجوزات ماخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به پذیره نویسی سهام نمود.
اقتصادنوین طیف جامعی از خدمات بانکی و مالی را در شبکه خدمت رسانی خود ارائه می دهد. این بانک متعهد است این رسالت را در چارچوب بانکداری اسلامی انجام دهد. و جلب رضایت ذینفعان با تمرکز بر ارائه نوآورانه خدمات بانکی انجام داده و نقشی اثربخش در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا نماید.

برای آشنایی بیشتر با ابن بانک به لینک https://enbank.ir/fa/index.php مراجعه کنید.

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین

چشم انداز اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در افق ۱۴۰۰ بر آن است الگویی از بانکداری جامع را فراهم آورد. و تبدیل به یکی از سه بانک برتر ایران به لحاظ سودآوری شود. این مهم را با برخورداری از کارآمدترین کارکنان، شایسته ترین مدیران، مدرن ترین شبکه خدمت رسانی، کاربرد همه جانبه فناوری های نوین و گسترش دسترسی مشتریان به خدمات بانک در سراسر ایران و جهان محقق خواهیم کرد.

 

خدمات بانک اقتصاد نوین

  • بانکداری اینترنتی
  • دستگاه پایانه های فروش (POS)
  • سامانه های موبایلی
  • کارت های بانک
  • سایر خدمات

برای آشنایی بیشتر با ابن بانک به لینک https://enbank.ir/fa/index.php مراجعه کنید.

 

بیشتر بدانید:همراه بانک ایران زمین

پورتال خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

کلینیک زیبایی عظیمیه

کلینیک زیبایی عظیمیه

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41143&preview=true