بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
بانک ایران زمین ( سهامی عام) در سال 1389 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.ایران زمین پدیده ای از کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود. این بانک در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) در سال ۱۳۸۹ تحت شماره ۳۹۹۲۷۹ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.

ایران زمین پدیده ای از کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود. این بانک در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.
این بانک بر آن است که با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، تجربیات برتر بین المللی را به کار بندد. و خدمات خود را در بالاترین استانداردهای کیفی ارائه نماید. همچنین با استفاده از نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی، پیشرو بانکهای خصوصی کشور باشد.
ویژگی مهم این بانک رویکرد دانش محوری خواهد بود. و کمک میکند. تا بانک ،ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران، نسبت به تحولات محیطی، به بهترین نحو و هوشمندانه عمل کند. و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.

برای آشنایی بیشتر با ابن بانک به لینک https://www.izbank.ir/index.php مراجعه کنید.

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین

خدمات ریالی

 

خدمات ارزی

از خدمات ارزی بانک ایران زمین میتوان به صدور کارت اعتباری بین المللی اشاره کرد.

 

انواع سپرده بانک ایران زمین

 

بیشتر بدانید: بانک صنعت و معدن

پورتال خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41139&preview=true