بانک خاور میانه
بانک خاور میانه
بانک خاور میانه توسط گروهی مجرب از بانکداران و مدیران اقتصادی  تاسیس شده است. موسسین این بانک در سال ۱۳۸۷، برنامه عملیاتی خود را برای تاسیس بانک خاورمیانه آغاز نمود.

بانک خاور میانه

بانک خاور میانه توسط گروهی مجرب از بانکداران و مدیران اقتصادی  تاسیس شده است. موسسین این بانک در سال ۱۳۸۷، برنامه عملیاتی خود را برای تاسیس بانک خاورمیانه آغاز نمود.سپس در مهر ماه ۱۳۹۱، جلسه مجمع عمومی موسس بانک خاورمیانه برگزار شد. و ضمن تایید اساسنامه و صورت‏‌های مالی، اعضای هیات مدیره توسط سهامداران انتخاب شد .و فعالیت بانک خاورمیانه به صورت رسمی شروع شد. با توجه به پیش بینی سودآوری قابل قبول، ‌سهام بانک در دی ماه سال ۱۳۹۱ در فرابورس عرضه شد. از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۳، سهام بانک خاورمیانه وارد بازار بورس تهران و با استقبال زیادی روبرو شد.

برای آشنایی بیشتر با ابن بانک به لینک https://www.middleeastbank.ir/ مراجعه کنید.

بانک خاور میانه

بانک خاور میانه

خدمات

از جمله خدمات این بانک میتوان به بانکداری شرکتی ، بانکداری شخصی و بانکداری الکترونیک اشاره کرد.

بانکداری شرکتی

از مهمترین اهداف بانک خاورمیانه پیشرو بودن در ارائه خدمات بانکداری شرکتی از طریق تعامل نزدیک با شرکت‌ها، درک ساختار مالی آن‌ها و رفع نیازهای این مشتریان با ارائه سبدی از ابزارهای تامین مالی می‌باشد.

بانکداری شخصی در بانک خاور میانه

خدمات بانکداری شخصی (Retail banking) بانک خاورمیانه مجموعه‌ای متنوع از خدمات پولی و بانکی، مدیریت دارایی، مدیریت نقدینگی، خدمات کارگزاری، انواع مشاوره‌های مالی، مالیاتی، بیمه‌ای، حقوقی و سایر خدمات سفارشی است که بر اساس شرايط مشتریان ارائه می‌گردد.

 

بیشتر بدانید:همراه بانک اقتصاد نوین

پورتال خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی

اینستاگرام  خدمات مردمی

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41148&preview=true