صرافی CoinDCX
صرافی CoinDCX
صرافی CoinDCX در کشور آمریکا تاسیس شد. و در سال 2013 شروع به فعالیت کرد. هدف DCX ایجاد یک اکوسیستم فراگیر با ایجاد اعتماد بین افراد غیرقابل اعتماد است. DCX بر توسعه خدمات مالی بدون مرز متمرکز است که جریان سریعتر، ساده تر و بدون وقفه سرمایه را تضمین می کند. DCX از طریق مجموعه ای از محصولات خود، زندگی خود را هر روز ارتقا می دهد.

صرافی CoinDCX

صرافی CoinDCX در کشور آمریکا تاسیس شد. و در سال ۲۰۱۳ شروع به فعالیت کرد. هدف DCX ایجاد یک اکوسیستم فراگیر با ایجاد اعتماد بین افراد غیرقابل اعتماد است. DCX بر توسعه خدمات مالی بدون مرز متمرکز است که جریان سریعتر، ساده تر و بدون وقفه سرمایه را تضمین می کند. DCX از طریق مجموعه ای از محصولات خود، زندگی خود را هر روز ارتقا می دهد.

امروز در این صرافی، ۳۲ ارز دیجیتال در ۳۷ مارکت با حجم ۳۵,۹۳۰,۵۰۰ دلار (افزایش ۱۲۶٫۸۹ درصدی نسبت به روز گذشته) معامله شدند و توانست ۰٫۰۳ درصد از حجم معاملات بازار را تشکیل دهد و در جایگاه ۲۷# صرافی ها قرار گیرد.

برای آشنایی بیشتر با این صرافی به وبسایت رسمی https://okcoin.com/ مراجعه کنید.

صرافی CoinDCX

صرافی CoinDCX

امکانات صرافی CoinDCX

CoinDCX یک ورودی ارز فیات را برای کاربران خود و انجام معاملات ارائه داده ست. اما خدمات اساسی دیگری را نیز ارائه می‌دهد. این صرافی امکان پرداخت وام، معاملات مارجین و استکینگ ارزهای دیجیتال و کسب پاداش از آن را، فراهم می‌کند.

با افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال، نقش صرافی کوین سی دی ایکس برای در دسترس قرار دادن ارزهای دیجیتال برای همه مردم در دومین کشور پرجمعیت جهان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

روشهای سپرده گذاری

 CoinDCX به شما امکان می دهد ارز فیات را نیز واریز کنید. با این حال ، فقط از طریق انتقال سیم (و نه کارت اعتباری یا بدهی). با توجه به اینکه سپرده های ارزی فیات در این بستر معاملاتی امکان پذیر است ، صرافی کوین سی دی ایکس به عنوان “صرافی در سطح ورودی” واجد شرایط است ، و آن را به صرافی تبدیل می کند که سرمایه گذاران جدید رمزنگاری می توانند سفر خود را به دنیای هیجان انگیز رمزنگاری آغاز کنند.

امنیت CoinDCX

همه وب سایت های صرافی را در آزمون رصدخانه Mozilla اجرا می کنیم. امتیاز در چنین آزمایشی یکی از بسیاری از شاخص های امنیت صرافی است. صرافی کوین سی دی ایکس در این آزمون B دریافت کرده است. B نمره بسیار چشمگیری است که تمرکز سیستم عامل بر امنیت را نشان می دهد. به ویژه با توجه به اینکه اکثر صرافی ها در لیست صرافی های ما فقط F را در آزمون رصدخانه موزیلا دریافت می کنند.
صرافی ای که در بالا بررسی شد تعداد زیادی رمزنگاری دارد که می توانید معامله کنید.
  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=41527&preview=true