صرافی کریپتونکس Cryptonex
صرافی کریپتونکس Cryptonex
صرافی کریپتونکس Cryptonex در سال 2017 تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد.این صرافی یک توکن بومی سیستم عامل Cryptonex و یک سرویس کیف پول است. این بستر برای آسان کردن تراکنش‌ها بین ارزهای رسمی و ارزهای رمزپایه ایجاد شده است.هدف اصلی cryptonex این است که فرصتی برای مبادله همه‌ی ارزهای فیات با هر کدام از ارزهای رمزنگاری و توکن‌ها، و امکان خرید کالا و خدمات با استفاده از تلفن‌های همراه و کارت‌های پرداخت اعتباری، با کمترین کمیسیون به وجود آورد.

صرافی کریپتونکس Cryptonex

صرافی کریپتونکس Cryptonex در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد.این صرافی یک توکن بومی سیستم عامل Cryptonex و یک سرویس کیف پول است. این بستر برای آسان کردن تراکنش‌ها بین ارزهای رسمی و ارزهای رمزپایه ایجاد شده است.هدف اصلی cryptonex این است که فرصتی برای مبادله همه‌ی ارزهای فیات با هر کدام از ارزهای رمزنگاری و توکن‌ها، و امکان خرید کالا و خدمات با استفاده از تلفن‌های همراه و کارت‌های پرداخت اعتباری، با کمترین کمیسیون به وجود آورد.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://cryptonex.org/ مراجعه کنید.

صرافی کریپتونکس Cryptonex

صرافی کریپتونکس Cryptonex

نحوه کسب درآمد از استخراج CNX

کاربران صرافی کریپتونکس می توانند با کمک استخراج ابری سود ببرند. سود سالانه ۱۲٫۱۱ درصد، ۱ درصد آن پاداش مبلغ سپرده و ۱۱ درصد سالانه سود حاصل از استخراج P-o-S است. سود شامل افزایش ارزش CNX نمی شود. برای دریافت پاداش از استخراج ابری، باید در بخش «مبادله CNX» ثبت نام کرده و CNX را خریداری کنید. واریز  استخراج ابری به طور خودکار انجام می شود. واریز به مدت ۱ سال انجام می شود. شما یک درصد پاداش به مبلغ سپرده دریافت خواهید کرد. سپرده استخراج ابری از روز اول شروع به کسب درآمد می کند. شما می توانید آزادانه از سکه های استخراج شده استفاده کنید. استخراج ابری CNX توسط استخراج بیت کوین پشتیبانی می شود. صرافی کریپتونکس مبالغ دریافتی از فروش CNX را با ۱ سال توقف در تجهیزات استخراج بیت کوین سرمایه گذاری می کند. این امکان پرداخت سرمایه گذاری و کسب درآمد را فراهم می کند.

وضعیت کنونی پروژه صرافی کریپتونکس Cryptonex

صرافی کریپتونکس از اکتبر ۲۰۱۸  در تلاش است تا NERVES را در صرافی P2P خود، در خدمات صورتحساب و کارت و همچنین کیف پول چند ارزه خود فهرست کند. نروس خود را «Neuronet of things» می‌نامد، سرویس بلاک چینی که روی اتصال همه شبکه‌های بلاک چین به یکدیگر کار می‌کند.

آن‌ها همچنین در حال لیست کردن ThingsChain به همین روش هستند. ThingsChain یک سامانه نسل بعدی برای دستگاه‌های اینترنت اشیا و بر پایه فناوری بلاک‌چین است که با توکن TIC خود در اکتبر ۲۰۱۷، در پانصد و پنجمین رتبه بازار قرار گرفت.

 

 

بیشتر بخوانید:صرافی نایس هش NiceHash

اینستاگرام  خدمات مردمی

تلگرام خدمات مردمی 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42057&preview=true