صرافی Waves Exchange
صرافی Waves Exchange
صرافی Waves Exchange یک صرافی ارز دیجیتال است که به کاربران امکان انتقال، تجارت، انتشار و سهام کردن ارزهای دیجیتال را می‌دهد. Waves.Exchange که در سال 2017 (به عنوان Waves DEX) تأسیس شد، راحت‌ترین پلتفرم برای تجارت و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. این صرافی امنیت سیستم‌های غیرمتمرکز را با تجربه کاربر از بهترین صرافی‌های متمرکز ترکیب می‌کند.این صرافی توسعه اصلی نوترینو را حفظ می کند . و یک پروتکل الگوریتمی ارز دیجیتال با ثبات قیمت که امکان ایجاد استیبل کوین های مرتبط با دارایی های خاص دنیای واقعی، مانند ارزهای ملی یا کالاها را فراهم می کند. 

صرافی Waves Exchange

صرافی Waves Exchange یک صرافی ارز دیجیتال است که به کاربران امکان انتقال، تجارت، انتشار و سهام کردن ارزهای دیجیتال را می‌دهد. Waves.Exchange که در سال ۲۰۱۷ (به عنوان Waves DEX) تأسیس شد، راحت‌ترین پلتفرم برای تجارت و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. این صرافی امنیت سیستم‌های غیرمتمرکز را با تجربه کاربر از بهترین صرافی‌های متمرکز ترکیب می‌کند.این صرافی توسعه اصلی نوترینو را حفظ می کند . و یک پروتکل الگوریتمی ارز دیجیتال با ثبات قیمت که امکان ایجاد استیبل کوین های مرتبط با دارایی های خاص دنیای واقعی، مانند ارزهای ملی یا کالاها را فراهم می کند. 

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://waves.exchange/  مراجعه کنید.

صرافی Waves Exchange

صرافی Waves Exchange

مزایا

  • کارمزد پایین ( فقط  ۰٫۰۰۳ WAVES برای هر سفارش )
  • امنیت بالا ( کاربران همچنان در کنترل دارایی های خود هستند. وجوه از کیف پول خود خارج نمی شود و نمی توان آن را مسدود کرد)
  • سرعت بالا در تطبیق ( تطبیق سریع سفارش و تبادل غیرمتمرکز را در بلاک چین، بدون دسترسی به حساب‌های کاربری را فراهم می‌کند)
  • محصولات سرمایه گذاری منحصر به فرد  ( طیف گسترده ای از محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر قراردادهای هوشمند به کاربران امکان می دهد از نگهداری دارایی های رمزنگاری خود سود کسب کنند )

 

ویژگی های صرافی Waves Exchange

ماموریت پلتفرم ویوز در خلق اکوسیستمی برای شتاب‌دهی شیفت سیستم‌های متمرکز به غیرمتمرکز و تاکید بر کنترل فرد سرمایه‌ها، وجوهات، اطلاعات شخصی و حریم خصوصی‌شان است.

متن باز

استفاده از تمام ویژگی‌های پروتکل‌های پیشرفته ویوز به‌طور مجانی و حمایت توسعه نسل بعدی اینترنت

امنیت

ویوز از اشتباهات برنامه‌نویسی که می‌توانند موجب خطاهای جدی در ارتباط با بلاکچین ایجاد شوند، جلوگیری می‌کند.

فوری

دسترسی لحظه‌ای به ابزارهای توکن‌سازی انعطاف‌پذیر، شامل ابزارهای هوشمند با شرایط قابل برنامه‌سازی پیوست شده

 

بیشتر بخوانید:صرافی Satang Pro

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=42261&preview=true