صرافی EtherFlyer
صرافی EtherFlyer
صرافی EtherFlyer یک پلتفرم مبادله رز دیجیتال است. که از سال 2017 شروع به کار کرد و کسب دارایی های کریپتو را برای شما آسان کرد.therflyer یک صرافی غیرمتمرکز است که از تجارت اتریوم با سایر نشانه های با ارزش کمتر پشتیبانی می کنند. صرافی از BTC پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگر BTC برای مبادله دارید ، باید برخی دیگر از صرافی ها را بررسی کنید.

صرافی EtherFlyer

صرافی EtherFlyer یک پلتفرم مبادله رز دیجیتال است. که از سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و کسب دارایی های کریپتو را برای شما آسان کرد.therflyer یک صرافی غیرمتمرکز است که از تجارت اتریوم با سایر نشانه های با ارزش کمتر پشتیبانی می کنند. صرافی از BTC پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگر BTC برای مبادله دارید ، باید برخی دیگر از صرافی ها را بررسی کنید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://www.etherflyer.com/ مراجعه کنید.

صرافی EtherFlyer

صرافی EtherFlyer

حجم معاملات

در تاریخ آخرین به‌روزرسانی این بررسی (۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱)، صرافی به‌عنوان فهرست ردیابی نشده در Coinmarketcap علامت‌گذاری شد. و هیچ اطلاعاتی در مورد حجم معاملات روزانه وجود نداشت. حتی Coinecko هیچ اطلاعاتی در مورد حجم معاملات یا تعداد سکه ها و جفت توکن های فهرست شده در این بورس نداشت. این یک پرچم قرمز بزرگ برای این پلتفرم است و ما از هر کاربر احتمالی این پلتفرم می‌خواهیم با احتیاط عمل کند.

 

امنیت در صرافی EtherFlyer

EtherFlyer همچنین با افتخار بیان می‌کند که در اینجا هیچ نیازی به KYC وجود ندارد، کریپتوهای زیادی پشتیبانی می‌شوند و موتور معاملاتی سریع است. موتور معاملاتی می تواند بیش از ۱ میلیون سفارش در ثانیه را در زمانی که در بالاترین سطح خود انجام می دهد پردازش کند. این بسیار چشمگیر است.

همچنین به عنوان یک Dex ، کاربرانی که از صرافی EtherFlyer حمایت می کنند ، از بی هویتی anlotbof برخوردار خواهند شد. زیرا برای ثبت نام KYC لازم نیست. نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی ندارد. همچنین بودجه و کلیدهای خصوصی شما تحت کنترل خود شما هستند. بعلاوه ، هیچ نگرانی در مورد امنیت مانند هر صرافی غیرمتمرکز وجود ندارد سرورها در مکان های مختلف و نه یک سرور متمرکز که بتوان به راحتی به آن حمله کرد.

 

بیشتر بخوانید :صرافی Nash

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43383&preview=true