صرافی Nash
صرافی Nash
صرافی Nash نش یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال است. این صرافی یک شرکت فین تک است که از بلاک چین به عنوان زیرساخت فضای مالی دیجیتال استفاده می کند. محصولات Nash یک پلت فرم خدمات مالی یکپارچه را تشکیل می دهند. و بیش از 20 میلیون دلار در ارائه توکن امنیت عمومی  و بیش از 10 میلیون دلار از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر پیشرو جمع آوری کرده است.

صرافی Nash

صرافی Nash نش یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال است. این صرافی یک شرکت فین تک است که از بلاک چین به عنوان زیرساخت فضای مالی دیجیتال استفاده می کند. محصولات Nash یک پلت فرم خدمات مالی یکپارچه را تشکیل می دهند. و بیش از ۲۰ میلیون دلار در ارائه توکن امنیت عمومی  و بیش از ۱۰ میلیون دلار از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر پیشرو جمع آوری کرده است. درآمدهای مبتنی بر رمزارز در Nash توسط هیچ طرح تضمین سپرده مانند حساب‌های پس‌انداز بانکی پوشش داده نمی‌شود. و شامل خطراتی منحصر به فرد برای فناوری‌های زیربنایی می‌شود: 

۱٫بهره‌برداری از قراردادهای هوشمند استفاده‌شده. 

۲٫نوسانات فارکس بین پول ملی شما و دلار آمریکا، که زیربنای دارایی های درآمد ارز دیجیتال است. 

۳٫استیبل کوین‌های دلار آمریکا پیوند خود را از دست می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با این صرافی به وبسایت رسمی https://nash.io/ مراجعه کنید.

صرافی Nash

صرافی Nash

خدمات

۱٫ نرخ های برتر : بدون کارمزد بلاک چین یا وجوه قفل شده مستقیماً از حساب بانکی خود درآمد کسب کنید.

۲٫ دارایی های شما همیشه امن و تحت کنترل شما هستند.

۳٫پول نقد و کریپتو در کنار هم  : در عرض چند دقیقه یک حساب ارز ملی رایگان باز کنید. و پول نقد خود را تنها با یک کلیک از فرصت‌های سرمایه‌گذاری کریپتو دور نگه دارید.

۴٫ تحویل فوری با قیمت های پیشرو در بازار  : علاوه بر حساب شما صرافی Nash از روش‌های پرداخت فوری، از جمله SEPA و انتقال اعتبار فوری پشتیبانی می‌کند. و فقط ۱٪ کارمزد دریافت می کند (کمتر از Coinbase، PayPal و Revolut).

۵٫ ۱۰۰۰+ دارایی را با بهترین قیمت معامله کنید : Nash با چندین صرافی غیرمتمرکز ادغام شده است، بنابراین می‌توانید توکن‌های Ethereum DeFi را مستقیماً از کیف پول خود معامله کنید. ما 

۶٫ امنیت پیشرفته نش کنترل سرمایه شما را در دست نمی گیرد : برخلاف کوین بیس، کراکن یا بایننس. کیف پول Nash با رمزگذاری پیشرفته ایمن می شود و به شما امکان می دهد آدرس ها را در لیست سفید قرار دهید و محدودیت های تراکنش را تعیین کنید.

 

ارز دیجیتال صرافی Nash

هدف ارز دیجیتال ناش Nash این است که امور مالی غیرمتمرکز را سریع، ساده و ایمن کند و به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌ها را به صورت امن و بدون نیاز به اعتماد به واسطه‌ها منتقل کنند. گزارش شده است که مزایای امنیتی بلاکچین را با سرعت و عملکرد خدمات سنتی ترکیب می‌کند. مبادله غیرمتمرکز آن به دلیل موتور تطبیق اختصاصی آن، طبق گزارشات سریع است.

 

معامله در صرافی ناش

صرافی Nash یک پروژه تازه تاسیس اما به شدت با پتانسیل رشد است. این رمزارز به دلیل امنیت، سرعت و راحتی کارکرد بالا، از ابتدا مورد توجه بسیاری از معامله‌گران رمزارزها واقع شد و به خوبی خودش را در بین دنیای وسیع رمزارزها نشان داد. این رمزارز هم اکنون توسط بسیاری از صرافی‌های رمزارز و توسط بسیاری از رمزارزهای دیگر به عنوان جفت رمزارزی قابل خرید و فروش است. بطور کلی اگر تمایل به خرید و فروش رمزارزها و یا سرمایه گذاری بر روی آن‌ها را دارید، Nash Exchange می‌تواند شروع خوب و با ریسک پایینی برای شما باشد.

 

بیشتر بخوانید :صرافی Synthetix

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=43385&preview=true