سامانه بلوبانک
سامانه بلوبانک
سایت بلوبانک در اواخر سال 1398 و به دنبال شیوع کرونا راه اندازی شد. و در حال حاضر هم خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می کند. سامانه بلوبانک برای عموم مردم قابل دسترس است می تواند. به عنوان یک شعبه مجازی بانک سامان مورد استفاده قرار گیرد. در بلوبانک می توان حساب بانکی ایجاد کرد و بدون مراجعه حضوری کارت بانکی بانک سامان را دریافت کرد.

سامانه بلوبانک

سایت بلوبانک در اواخر سال ۱۳۹۸ و به دنبال شیوع کرونا راه اندازی شد. و در حال حاضر هم خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می کند. سامانه بلوبانک برای عموم مردم قابل دسترس است می تواند. به عنوان یک شعبه مجازی بانک سامان مورد استفاده قرار گیرد. در بلوبانک می توان حساب بانکی ایجاد کرد و بدون مراجعه حضوری کارت بانکی بانک سامان را دریافت کرد. تمامی خدمات بلوبانک زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و از طریق بانک سامان می باشد. بنابراین، در سایت blubank​ می توان به یک سری از خدمات غیر حضوری بانک سامان دسترسی داشت.

برای دسترسی به این سایت از طریق لینک https://blubank.com/  اقدام نمایید.

سامانه بلوبانک

سامانه بلوبانک

نحوه بازکردن حساب در بلو بانک

یکی از مزیت های بلوبانک این است که می توان از طریق آن اقدام به افتتاح حساب به صورت غیر حضوری و آنلاین کرد. در این بانک امکان افتتاح حساب به صورت غیر حضوری و آنلاین فراهم شده است و از طرفی شما برای افتتاح حساب هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنید. پس از افتتاح حساب در بلوبانک می توانید کارت بانکی خود را حدود ۵ تا ۷ روز کاری بعد از ثبت نام درب منزل خودتان دریافت کنید و از خدمات بانکی آن استفاده نمایید.

برای باز کردن حساب در بلوبانک شما می بایست که حتما یکی از نسخه های برنامه blubank  را دانلود کرده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید. پس از نصب این برنامه می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و مراحل باز کردن حساب در سامانه بلوبانک را انجام دهید:

۱- ابتدا پس از باز کردن برنامه بر روی گزینه باز کردن حساب کلیک کنید.

۲- حال گزینه موجود در برنامه مبنی بر ضوابط و شرایط را قبول دارم را فعال کنید و بر روی گزینه ادامه بزنید.

۳در مرحله اول شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

۴- کد تایید  ارسال شده را که در قسمت مشخص شده وارد نمایید و بر روی گزینه بعدی بزنید.

۵- در مرحله بعدی از شما درخواست می شود که در صورت داشتن کد معرف آن را وارد کنید.

۶- مراحل بعدی ایجاد حساب کاربری به صورت کامل به شما توضیح داده می شود، شما می بایست که اطلاعات شخصی خود مانند تاریخ تولد و … را وارد کنید.

۷- در نهایت برای احراز هویت یک فیلم ارسال کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:  سامانه معاملات بر خط کارگزاری بانک صادرات

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44784&preview=true