سامانه کدال
سامانه کدال
سامانه کدال سازمان بورس کشور، در راستای اجرای قانون مربوط به بازار شفاف و منصفانه اوراق بهادار روی کار آمده است. این سایت یکی از سامانه هایی است که زیر نظر سازمان بورس کشور در حال فعالیت می باشد. و در راستای روشن و واضح سازی اطلاعات بازار سرمایه، خدمات مختلفی را ارائه می کند.

سامانه کدال

سامانه کدال سازمان بورس کشور، در راستای اجرای قانون مربوط به بازار شفاف و منصفانه اوراق بهادار روی کار آمده است. این سایت یکی از سامانه هایی است که زیر نظر سازمان بورس کشور در حال فعالیت می باشد. و در راستای روشن و واضح سازی اطلاعات بازار سرمایه، خدمات مختلفی را ارائه می کند. این سامانه برای ارائه خدمات غیر حضوری به ناشران اوراق بهادار بازار سرمایه و دیگر افرادی که به نحوی با بازار سرمایه سر و کار دارند، می باشد. در واقع، این سامانه یک سایت یکپارچه برای جمع آوری، نظارت و انتشار اینترنتی اطلاعات مربوط به بازار سرمایه است. که زیر نظر سازمان بورس کشور فعالیت می کند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک www.codal.ir اقدام نمایید.

سامانه کدال

سامانه کدال

راهنمای ورود به سایت codal.ir

افرادی که قصد استفاده از امکانات این سامانه را دارند، می توانند با ورود به این سامانه از خدمات کدال استفاده کنند. نحوه ورود به سامانه کدال بازار سرمایه به شرح زیر می باشد:

۱- با استفاده از لینک بالا به طور مستقیم به این سایت وارد شوید.

۲- در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کردید و دارای نام کاربری و رمز عبور برای ورود به این سامانه هستید، می توانید بر روی گزینه « ورود کاربران » کلیک کنید. در غیر این صورت از امکاناتی که در این سامانه برای عموم مردم ارائه می شود، استفاده نمایید.

 

امکانات سامانه کدال بورس codal.ir

هدف اصلی راه اندازی این سامانه  اطلاع رسانی شفاف از بازار سرمایه می باشد. به طوری که ناشران اوراق بهادار می توانند اطلاعات موثق بازار سرمایه را از طریق کدال بورس دریافت نمایند.

۱- دریافت اطلاعیه های مختلف بازار بورس: کلیه ناشران و عامه مردم می توانند به سایت بازار سرمایه وارد شوند و اطلاعیه های مختلفی که از طریق این سامانه منتشر می شود را مطالعه نمایند. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات منتشر شده در این سامانه کاملا معتبر می باشد. به طوری که سامانه کدال مرجع رسمی اطلاع رسانی های بازار سرمایه است.

۲- ثبت اطلاعات مدیران صندوق های سرمایه گذاری: کلیه مدیران سرمایه گذاری صندوق ها، می بایست اطلاعات صندوق خود را به صورت غیر حضوری و روزانه در سامانه سنم بازار بورس ثبت کنند.

۳- دسترسی به دادهای مختلف ناشران و تحلیل آن ها در سامانه تدان: کلیه ناشران و همین طور عامه مردم می توانند با ورود به سامانه  از آخرین اطلاعات و داده های منتشر شده توسط ناشران مطلع شوند و در صورت نیاز اقدام به تحلیل و بررسی مطالب منتشر شده کنند.

 

 

بیشتر بخوانید:سامانه ساد

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44775&preview=true