صرافی بیت برگ
صرافی بیت برگ
از آنجایی که حساب کاربران ایرانی در سایت صرافی های خارجی مسدود شده است. و دیگر امکان استفاده از بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت اینترنتی و از طریق سایت این صرافی ها وجود ندارد. و همین موضوع باعث شد که افراد زیادی، علاقه مند به ثبت نام در صرافی های ایرانی شوند. صرافی بیت برگ از جمله صرافی های ایرانی است. که با هدف ارائه خدمات به مردم و افراد علاقه مند به بازار رمز ارزها راه اندازی شده است.

صرافی بیت برگ

از آنجایی که حساب کاربران ایرانی در سایت صرافی های خارجی مسدود شده است. و دیگر امکان استفاده از بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت اینترنتی و از طریق سایت این صرافی ها وجود ندارد. و همین موضوع باعث شد که افراد زیادی، علاقه مند به ثبت نام در صرافی های ایرانی شوند. صرافی بیت برگ از جمله صرافی های ایرانی است. که با هدف ارائه خدمات به مردم و افراد علاقه مند به بازار رمز ارزها راه اندازی شده است. این صرافی در حال حاضر، امکان خرید و فروش رمز ارزهای مختلفی را از جمله بیت کوین فراهم نموده است. و با توجه به اینکه جزو صرافی های ایرانی محسوب می شود. دسترسی به بازار آن بسیار ساده قابل انجام خواهد بود. کلیه افرادی که علاقه مند به استفاده از خدمات سایت صرافی بیت برگ می باشند، می توانند در این سایت ثبت نام کنند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک bitbarg.me اقدام نمایید.

صرافی بیت برگ

صرافی بیت برگ

راهنمای ورود به سایت صرافی bitbarg.me

آن دسته از افرادی که قبلا در بازارهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشورهای دیگر فعالیت می کردند. و علاقه مند به فعالیت در بازار رمز ارزها هستند، می توانند به سایت صرافی بیت برگ وارد شوند. و از خدمات این سایت برای خرید ارزهای دیجیتال و یا فروش آن ها استفاده کنند.

در این سایت امکان خرید تترها، بیت کوین، سوشی، لوترا، شیبا، کرو، آیوتا، استلار و … را برای کاربران فراهم می کند. افرادی که قصد استفاده از خدمات  این صرافی  را دارند از جمله اطلاع از قیمت های لحظه ای، می توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و روند ورود به سامانه صرافی بیت برگ را انجام دهند.

۱- برای ورود به سایت صرافی بیت برگ، آدرس bitbarg.me را در مرورگر خود بنویسید تا به صفحه اصلی سایت بروید.

۲- در مرحله اول، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و روی ادامه کلیک کنید. یک کد به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود که می بایست آن را در مرحله بعدی وارد کنید.

۳- پس از وارد کردن کد ارسال شده، از شما درخواست می شود که رمز عبور مورد نظر خود را برای ایجاد حساب کاربری وارد کنید. رمز عبور شما باید ترکیبی از اعداد و حداقل دو حرف کوچک و بزرگ انگلیسی و ۸ کاراکتری باشد.

۴- به مرحله بعدی وارد می شوید و می توانید با وارد کردن اطلاعات هویتی و تاریخ تولد، روند ثبت نام خود را در بیت برگ به اتمام برسانید.

 

 

بیشتر بخوانید: سامانه احراز هویت کارگزاری بانک کشاورزی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44755&preview=true