کارگزاری بانک پاسارگاد
کارگزاری بانک پاسارگاد
کارگزاری بانک پاسارگاد در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد و ارائه دهنده خدمات بازار سرمایه شد. و اکنون مجوز لازم برای بسیاری از معاملات را دارا می باشد. این کارگزاری برای ارائه بهتر خدمات خود به تمام مشتریان و مخاطبان بازار، اقدام به راه اندازی سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد کرد. این سامانه بسیاری از امکانات مورد تقاضای سهام داران و اوراق داران را دارا است و به همین دلیل، بسیار کاربردی است.اما کارگزاری سایت بانک پاسارگاد به کم بسنده نکرده و سامانه معاملاتی اختصاصی خود را نیز عرضه کرده است. سامانه پاسارگاد تریدر، سایتی مطئن است که امکاناتی مانند معاملات شرطی و فیلتر نویسی را فراهم کرده است. همچنین، وجود نسخه اپلیکیشن این سامانه، یک مزیت محصوب می شود.

کارگزاری بانک پاسارگاد

کارگزاری بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد و ارائه دهنده خدمات بازار سرمایه شد. و اکنون مجوز لازم برای بسیاری از معاملات را دارا می باشد. این کارگزاری برای ارائه بهتر خدمات خود به تمام مشتریان و مخاطبان بازار، اقدام به راه اندازی سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد کرد. این سامانه بسیاری از امکانات مورد تقاضای سهام داران و اوراق داران را دارا است و به همین دلیل، بسیار کاربردی است.اما این کارگزاری به کم بسنده نکرده و سامانه معاملاتی اختصاصی خود را نیز عرضه کرده است. سامانه پاسارگاد تریدر، سایتی مطئن است که امکاناتی مانند معاملات شرطی و فیلتر نویسی را فراهم کرده است. همچنین، وجود نسخه اپلیکیشن این سامانه، یک مزیت محصوب می شود.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک pasargadbroker.com اقدام نمایید.

کارگزاری بانک پاسارگاد

کارگزاری بانک پاسارگاد

باشگاه مشتریان

سامانه های باشگاه مشتریان، معاملات، تامین مالی و آموزش، همگی از طریق سایت کارگزاری پاسارگاد در دسترس هستند و این سامانه، پیوند دهنده سامانه های دیگر می باشد. همچنین امکان ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری سجام در سایت این کارگزاری از طریق سامانه ماهور، محقق شده است.

 

راهنمای ورود به سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد

سامانه کارگزاری بانک پاسارگاد، سایتی ای است که برای ارائه خدمات غیر حضوری به افرادی که در سازمان بورس در حال فعالیت می باشند، روی کار آمده است. این سامانه خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می کند. کلیه افرادی که قصد استفاده از کارگزاری پاسارگاد را دارند، ابتدا باید از طریق سایت وارد شوند. و سپس بخش تریدر  این وارد شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

۱- در ابتدا وارد سایت سامانه  شوید.

۲- حال نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید. و بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

۳- باید به این نکته اشاره کرد که نام کاربری و رمز عبور سامانه پس از اتمام مراحل ثبت نام شما در این کارگزاری برای شما پیامک خواهد شد.

 

 

بیشتر بخوانید: صرافی بیت برگ

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

 

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44759&preview=true