سامانه زمرد بانک تجارت
سامانه زمرد بانک تجارت

سامانه زمرد بانک تجارت سامانه زمرد بانک تجارت به منظور ارائه خدمات و محصولات نوین دیجیتالی بانک منطبق بر چارچوب‌ها و مفاهیم استاندارد بانکداری دیجیتال پیاده‌سازی شده است. که همانند یک شعبه مجازی جهت خدمت‌رسانی به مشتریان بانک تجارت است. این سامانه خدمات زیادی مانند کارت به کارت، مشاهده موجودی، خرید شارژ، افتتاح حساب غیرحضوری […]

سامانه زمرد بانک تجارت

سامانه زمرد بانک تجارت به منظور ارائه خدمات و محصولات نوین دیجیتالی بانک منطبق بر چارچوب‌ها و مفاهیم استاندارد بانکداری دیجیتال پیاده‌سازی شده است. که همانند یک شعبه مجازی جهت خدمت‌رسانی به مشتریان بانک تجارت است. این سامانه خدمات زیادی مانند کارت به کارت، مشاهده موجودی، خرید شارژ، افتتاح حساب غیرحضوری و … ارائه می کند. که برای استفاده از بعضی از خدمات این سامانه، نیاز است که افراد به این سامانه، اپلیکیشن زمرد بانک تجارت را دانلود و در آن احراز هویت کنند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک https://www.tejaratbank.ir/web_directory/2720-zomorod-tejarat.html  اقدام نمایید.

 

سامانه زمرد بانک تجارت

سامانه زمرد بانک تجارت

راهنمای احراز هویت در سامانه زمرد بانک تجارت

در صورتی که قصد استفاده از امکانات سامانه زمرد  را دارید. باید بعد از دانلود و نصب برنامه زمرد برای احراز هویت آن اقدام نمایید. احراز هویت این سامانه به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق همین برنامه انجام می شود.

۱- ابتدا  از طریق لینک بالا وارد سامانه شوید. و کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید و بر روی گزینه بررسی کلیک نمایید.

۲-در ادامه کد تاییدی برای تلفن همراه شما صادر می شود که باید آن را وارد نمایید.

۳-پس از ورود کد تایید، سیستم اطلاعات حاوی مشخصات کاربر (شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و تلفن همراه) را نمایش می‌ دهد. شما باید کد پستی محل سکونت و سریال پشت کارت ملی هوشمند را وارد کنید.

۴- در ادامه صفحه «اخذ تصویر چهره» را جهت احراز هویت بیومتریک، به همراه دستور العمل مربوطه نمایش داده می شود.

۵- برای شروع احراز هویت ابتدا بر روی آیکون دوربین کلیک کنید. تا دوربین تلفن همراه شما فعال شود. سپس دوربین را به گونه‌ ای روی صورت خود تنظیم کنید. که رنگ دور کادر سبز شود. در این حالت دستورالعمل‌هایی که به رنگ سبز در بالای دوربین نمایش داده می شود را اجرا کنید.

۶- به عنوان مثال ابتدا ممکن است از شما درخواست شود که در حالت عادی باشید. و بدون لبخند و پس از چند ثانیه از شما درخواست شود که صحبت کنید. در این حالت باید به گونه‌ای صحبت کنید که حرکت لب‌ های شما مشخص باشد.

 

بیشتر بخوانید:  سامانه بلوبانک

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44876&preview=true