سامانه صیاد بانک سپه
سامانه صیاد بانک سپه
بانک سپه یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های کشور است. که در راستای بهبود کیفیت خدمات الکترونیک خود امکان ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه  را برای مشتریان خود فراهم آورده است. کاربران می‌توانند به سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه مراجعه کنند. و به  آسانی و از طریق کامپیوتر یا گوشی  اقدام به ثبت چک در سامانه  نمایند.

سامانه صیاد بانک سپه

بانک سپه یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های کشور است. که در راستای بهبود کیفیت خدمات الکترونیک خود امکان ثبت چک در سامانه سپه را برای مشتریان خود فراهم آورده است. کاربران می‌توانند به سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه مراجعه کنند. و به  آسانی و از طریق کامپیوتر یا گوشی  اقدام به ثبت چک در سامانه  نمایند.

برای دسترسی به این سامانه از طریق لینک https://vbank.ebanksepah.ir/pichak/login  اقدام نمایید.

 

سامانه صیاد بانک سپه

سامانه صیاد بانک سپه

ثبت چک در سامانه vbank.ebanksepah.ir

برای ثبت چک  شما باید در ابتدا وارد سامانه  شوید. با ورود به سامانه هر کاربر می‌تواند اطلاعات کلی خود را مشاهده کند.
برای ثبت چک  بر روی گزینه “ثبت چک” کلیک نمایید.در این مرحله کاربر باید اطلاهان چک را به صورت صحیح و دقیق در سامانه ثبت نماید.
در قسمت “شناسه صیاد چک” می‌بایست کد ۱۶ رقمی که بر روی چک حک شده است را وارد نمایید. و در قسمت مبلغ نیز  مبلغ به صورت ریالی وارد کنید. و روی گزسنه افزودن کیلیک کنید.
دقت کنید کد شناسایی دریافت کننده چک اگر شخص حقیقی باشد کدملی و اگر شخص حقوقی باشد “شناسه ملی” او می‌باشد.

 

دانلود برنامه سامانه صیاد بانک سپه

با توجه به اینکه بسیاری از افراد امکان استفاده از این سامانه از طریق لپ تاپ و یا کامپیوتر را ندارند، این بانک اقدام به راه اندازی اپلیکیشن اندزوید کرده است. در این برنامه همانند سامانه صیاد می توان مراحل مربوط به ثبت چک را انجام داد. در حال حاضر تنها نسخه اندروید از برنامه صیاد بانک سپه راه اندازی شده است. و امکان دانلود و نصب این برنامه برای گوشی های آیفون وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید:   سامانه صیاد بانک کشاورزی

اینستاگرام خدمات مردمی : https://www.instagram.com/khadamatmardomi

تلگرام خدمات مردمی  : https://t.me/khadamatmardomii

  • نویسنده : مهتاب تاجمیری
  • منبع خبر : https://khadamatmardomi.com/?p=44898&preview=true